sq100
4 november 2017 om 14:22
1
Het aantal Seikos in de verzameling blijft groeien. Vooral het aantal chronografen neemt toe
Gisteren deze 6139 ontvangen en hoor graag de op/aanmerkingen over de staat en originaliteit.
Het is een blauwe Pogue (noemen ze deze ook Pogue?) uit april 1976, model 6139-6005 om precies te zijn.
Afwerking op de kast lijkt zoals het hoort te zijn en is niet weggepolijst
Band lijkt correct voor dit model
Aftermarket sluiting, niet zo erg
Het originele glaasje is vervangen door een plexi variant, die zou ik graag wisselen voor iets anders
Kroon en pushers zoals het hoort
Klein butsje rechtsonder, zal een keer gestuiterd zijn, maar de lijnen op de rest van de kast zien er goed/scherp uit.
Over het geheel gezien niet onaardig denk ik. Het vervelende is dat ik nu ook de gele/gouden wil
En de bijbehorende wristshot
Bedankt voor het kijken!
27 likes
Topper! Ik zie geen gekke dingen en lijkt inderdaad volledig origineel behalve het glaasje dan. Van harte!
2 likes
Geen idee wat er allemaal origineel is, vind hem wel erg gaaf Mark.
Ik denk dat je een orgineel glaasje nog wel NOS kan vinden op eBay!
1 like
Ik had laatst volgens mij op SCWF een stukje gelezen over de wat lichtere kleur bezels op deze latere modellen. Hij ziet er volgens mij ook correct uit inderdaad. Veel plezier er van
1 like
pdr
4 november 2017 om 17:53
6
Dat zijn nog eens de mooie aanwinsten.Proficiat!
1 like
dins1
4 november 2017 om 18:12
7
Mooie NA , gefeliciteerd!
1 like
Gefeliciteerd. Ziet er nog netjes uit
1 like
Gefeliciteerd ziet er erg fraai uit! De 6139 draagt super fijn daar ga je van genieten.
1 like
Slin
4 november 2017 om 18:26
10
Gave NA🖒☺ …Gefeliciteerd!
1 like
sq100
5 november 2017 om 14:01
11
Dank voor alle reacties!
Gisteren was het niet zo’n super weer voor foto’s, daarom nog een nieuwe wristshot van vandaag.
5 likes