Daar is de Skyracer oa met een Nato strap te zien
Gisteren hier gepast. Het is dat ie al verkocht was, anders had ik m meegenomen. Kast heeft een hele chique uitstraling. Idd superlicht maar je voelt m nog wel op je pols. Stukje zwaarder dan een Swatch. Komt vooral door saffierglas.
Voor 500€ zou ik hem overwegen.
Dan neem ik hem wel voor € 600 van je over.
Hmm, weet het niet.
Lijkt wel plastic.
Zonde van de geprinte wijzerplaat. Dat oogt m.i. wat goedkoop.
Met nato -band vind ik m mooier dan de originele … lees op heel veel fora dat best wel wat mensen de materiaalkeuze cheap vinden maar ik denk dat t als “onverwoestbaar horloge” een prima keus kan zijn … ach ja … en de prijs … dat is serieus geld, maar als je m mooi vind en t geld ervoor hebt liggen … waarom niet?
Ben ook echt benieuwd hoe ie in het echt is! Lijkt me supergaaf voor mijn vrouw.
Stoer, maar superlicht om te dragen. Binnenkort maar eens gaan neuzen…
Aldus de importeur in Spanje zijn er twee versies. Eentje met een composiet gesp en eentje met een PVD gesp. Die laatste is ook 90 euro duurder. Schijnt niet te kunnen kiezen welke je wilt bij de fabriek. Er wordt er gewoon een uitgeleverd. Overigens heb ik een interessante prijs gekregen als ik er 5 bestel. Stuur me even een pbtje als je interesse hebt.
Heeft iemand dit horloge al?
Er staat op 2de hands één voor rond de 1500€.
Zeker geen ‘goedkoop plastic’ ogend horloge. Was ik in het begin ook bang voor maar Breitling heeft met het materiaal ‘breitlight’ absoluut de plank niet misgeslagen! De adventure huricane is ook van breitlight gemaakt en draagt ook heerlijk. Ik heb meerdere (grote) breitlings gedragen dus weet waar ik over praat. Gelukkig zijn deze 45mm en 50mm klokken van dit materiaal gemaakt want dan zijn ze nog comfortabel te dragen.
Interessante Breitling, heb deze nieuw op buitenlandse fora voor 1400-1500 EUR gezien. Wellicht de moeite waarde als een simpelere daily Breit aan te schaffen. Mocht iemand nog leuke reviews tegenkomen, hou ik me aanbevolen.
Is een top breitling alleen vind in de luminicine teleurstellend. Mijn voormalige luminox hadden betere luminicine. De skyracer geeft enkele uren, na aanstralen, licht. Daarna geeft hij minimaal licht wat alleen goed leesbaar is in het pikkedonker als je ogen gewend zijn aan het donker. Maar dit is mijns inziens dan ook het enige ‘minpunt’ aan de skyracer waar ook wel mee te leven valt. De luminicine van breitling in zijn algemeenheid vind ik persoonlijk niet al te best. Blijft wel een top klok
Kak, kan zo snel geen lume foto vinden… maar ik vind het op de normale versie echt wel ok. Plaatje dan maar… zonder lume, ok, sorry
Ik vind het helemaal niks. Als ik iets lichts wil neem ik wel een G-Shock. Bij Breiling moet je toch echt gewicht aan je pols voelen. Maar dat is mijn mening.
@dreski: daarom heb ik meerdere breitlings maar ik heb ook in het verleden een gshock gehad. Prima afleesbaar in het donker. Beter dan menig breitling. €110 euro nieuwprijs en toen de batterij leeg was zou dat €35 euro kosten om deze te vervangen. Belachelijk hoog vond ik. Toen vloog de gshock dus mooi de kliko in! Met de ‘matige’ luminicine van de Skyracer kan ik wel goed leven. Desalniettemin kan de luminicine bij breitlings beter.