Ik ben pas een jaar lid (?) maar vind een horloge wegdoen (flipperen) vanwege het lage gewicht een aparte reden. Hoe lichter hoe comfortabeler zou je haast denken. Ik heb bijvoorbeeld een hekel aan hele zware mutsen…
Lijkt me een mooie dagelijkse rammer…
“taxfree” (korting thv btw) op Schiphol kopen. En vervolgens de beslasting terug kunnen vragen.
1325 euro lijkt me een prima prijsje😀
Herkenbaar … ik heb dat ook met titanium horloges.
Doch aan de ander kant is mijn Garmin 735XT vederlicht en vind ik dat dan weer heel prettig (tijdens het sporten).
Maw het is allemaal te zien waarvoor je een horloge gebruikt
Ik heb het juist andersom…ss vind ik vaak te zwaar en met als specifiek nadeel dat een horloge de neiging heeft tot schuiven op mijn arm. Dan heb ik liever een licht(er)gewicht horloge.
Ik heb er meerdere verkocht omdat ze te zwaar waren…te licht nog niet, maar heb ook nog geen titanium horloges gehad.
Ik denk dat ik deze sowieso eerst in het echt ga checken. Heb mn twijfels, maar vind m wel stoer en zou ook wel een aanvulling zijn zo quartz en zwarte case
Mocht er een gezamelijke koop plaatsvinden, om een mooie korting voor elkaar te krijgen, dan doe ik graag mee.
Vind het een zeer interessant horloge.
Vind hem wel wat hebben, alleen beetje jammer van het logo!
Ik heb contact gehad met Ace Juweliers en zij geven aan dat Breitling zojuist heeft aangegeven dat het horloge naar verwachting eind april/begin mei zal worden uitgeleverd.
Ablogtowatch heeft een hands on artikel vanaf BaselWorld geschreven.
Staat hier: www.ablogtowatch.com/breitling-colt-skyracer-watch-baselworld-2017/amp/
Ik blijf erbij, ook na het zien van deze foto’s, dat de wijzerplaat enigszins goedkoop overkomt. Daarnaast is het ook niet echt een bandenswapper zo te zien…
Wat betreft het swappen van de band. Wat me opviel is dat in het promo filmpje van Breitling, er een rubber diver pro aan zit.
Ja verdomd! Maar vergeet niet het nut van een ruler. Toch handig als je in de Ikea staat
Ik begrijp ook niets van deze keuze van Breitling
Voegt werkelijkwaar niks toe.
Ik kan me prima voorstellen dat er mensen zijn die het niks vinden maar persoonlijk vind ik het een erg gaaf horloge. Toolwatch optima forma!
Meer foto’s dus;
Wel een zeer raar system qua bandaanzet … door gaat de optie van het bandenswappen
Misschien ia het juist erg makkelijk. Het stalen pennetje gaat niet in een lughole. Door die kunststof armpjes blijft het zitten. Zie wel dat het rubber bandje een uitsparing heeft. Bandenmakers zullen wel wat passends uitbrengen.
Uhm …ben ik nou de enige die er zijn vraagtekens bij heeft?
Ik vind het net zo’n plastic stunt horloge voor op een filmset zodat het origineel niet beschadigd.
Nu ook bewegend beeld: https://youtu.be/diK-jtVoJsM
En eerlijk gezegd vind ik hem zo een stuk minder robuust ogen als ik eerder dacht… misschien door die iele polsjes van deze spanjaard, who knows
De liniaal band is geïnspireerd op de band die eerder standaard aan de Breitling Colt Military (voor politie- en legereenheden) werd geleverd:
De ene kant heeft linialen in verschillende schalen om makkelijk afstanden te lezen op een landkaart, en de andere kant is het morse alfabet.
Ik heb zelf nog een setje maar daarvan is het plastic te broos geworden om te dragen.
Inderdaad, tis een keertje wat anders! en qua pricing… - beetje korting bedingen… is ie ook nog leuk voor erbij… Als er een beschikbaar komt krijg ik een seintje en dan ga ik m op de pols bekijken