Kunnen wel een inkoopactietje houden. Als we er een paar kopen, scheelt t wel wat.
Vind overigens de Hurricane stukje cooler maar scheelt ook een hoop eurotjes
I’m in![quote=“Honey_Badger, post:43, topic:98497”]
Vind overigens de Hurricane stukje cooler
[/quote]
Ik niet (heb ik ffen mazzel…) ben gek op drie wijzer horloges. Toegegeven, de uren cijfers op de Hurricane zijn wel erg gaaf!
Lees net dat BW 2017 op 30 maart eindigt. Zal dus wel april worden voordat die in de winkel ligt. Oh well… kan ik eerst wellicht ook eens wat verkopen op het forum😬
Reken maar op een moment na de zomer
Ik heb ook wel interesse. Alleen die band ziet er crappy uit met die meetlat. Iemand een plaatje van de sluiting?
Waarom denk je dat we zo lang moeten wachten?
Meestal met Basel releases. Tudor is er soms pas in oktober
Ik gok (en vooral hoop) toch op wat vroeger … time will tell
De prijs is nu officieel. Sterker, je kan de Skyracer al bestellen bij Ace (nu met goede foto);
https://www.acejewelers.com/nl/breitling-colt-skyracer-x74320e4-bf87-293s
Zojuist gebeld met Ace. Levertijd nog niet bekend maar de verwachting is dát het niet gek lang hoeft te duren. Ze vertelde mij dat Breitling meestal een stuk sneller na BW uitleverd dan bijvoorbeeld Omega en Tudor.
Edit; Breitling site geeft nu €2.110,- aan…
Ze zullen niet zeggen dat je nog 8 maanden moet wachten! Maar als u nu alvast betaald bent u de eerste!
See where your’re coming from, but; ik vermoed dat Breitling de centjes hard kan gebruiken. Introductie al voor BW, beetje online reuring. Ik vermoed dat ze snel gaan leveren. Ach, de wens is de vader van de gedachte…
Zal het weer wat in ‘evenwicht’ brengen
Ok doe met je mee
Ps deze nieuwe Breitling kan mij persoonlijk heel eerlijk gezegd niet enorm bekoren. PVD (kleur) kast doet het nooit voor mij. Wel gave techniek Breitlight
https://www.boumanonline.nl/horloges/victorinox-i-n-o-x-carbon-pre-order-package-241776-pre-order
Is de kast vergelijkbaar met deze Inox?
Die prijs lijkt me veel redelijker en is 200m waterdicht.
Doet me op het eerste gezicht aan Luminox denken. Als dit echt zo licht is qua gewicht dan zal het snel vrij goedkoop aanvoelen ben ik bang.
Goed punt! Dat is de reden dat ik deze heb weggedaan, voelde erg goedkoop.;
@klongy en was daarnaast ook maar 30 meter waterdicht…
Exact…Luminox daar dacht ik ook meteen aan. Om precies te zijn het SXC model. Welgeteld 1 dag in huis gehad…beviel niet.
Ik ga al wat langer mee hier en één van de redenen die ik regelmatig tegenkom als het over doorflipperen gaat, is dat een horloge te licht is, je voelt het amper en sommigen ervaren dat als speelgoedachtig.