Nieuwe Breitling Premier B01 Chronograph limited

Ik vind hem gaaf, doe mij de rosé gouden maar. :innocent:

Ook ik vind m mooi en geslaagd…

Je bent er maar druk mee…

Ja, heerlijk zo tijdens het uitbuiken na een BBQ in de tuin.

2 likes

Ik vind hem erg, erg mooi David. :heart_eyes::ok_hand: Op dit moment in de tijd, zou ik (de prijzen niet in acht genomen) nog een harde dobber hebben aan de keuze: staal of rosé…:thinking:

3 likes

CHF 7.700 om CHF 25.000 dat is wel een dingetje :wink:
Ja ik heb t even opgezocht. Wat een knap ding is de rosé, maar ‘gelukkig’ is ie te duur voor mijn portemonnee :grimacing:

3 likes

Dan vind ik staal toch mooier :grin:

4 likes

Ik ook! Maar gezien…

…is die keuze voor mij al gemaakt. Het wordt een Gshock…

:see_no_evil::rofl:

3 likes

Uiteraard en helemaal eens maar met een sterke voorkeur voor rosé, zou dat bij dragen van een stalen versie altijd in m’n hoofd blijven spoken…:ghost:

2 likes

Dus iemand mag er geen mening over hebben als die anders is dan de jouwe ?

Een ander heeft er weer een hekel aan dat mensen het over een uitgekauwde 911 hebben, terwijl ze zelf nooit zo’n geweldige auto hebben mogen bezitten, of het unieke karakter ervan hebben ervaren.

Die rosé versie is wél heel erg mooi inderdaad. :heart_eyes:

1 like

Kan hier ook wel van genieten!

1 like

Gefeliciteerd! Heel veel plezier er mee! Oh nee, wacht…

1 like

je trekt het nu wel een beetje uit zijn verband en tilt er veel te zwaar aan.

Maar jij mag wel een mening hebben, maar ik blijkbaar niet.

Jammer.

:roll_eyes: Bah, sorry, wat een kamperhorloge! :-1:t2:

1 like

We vinden hem mooi, heel mooi!

1 like

Dik maar prachtig.

De stalen graag. Niet de roodgouden. Die rode rand, bi-compax… Alle elementen die Vintage Breitling zo cool maakten, maar dan in een moderne setting.

Ook die plaque op de zijkant vind ik niet erg.

2 likes

De tijd waarin de vleugels het beeldmerk van Breitling waren is de tijd die Georges Kern geheel terecht afdeed als “visual pollution”.

Kortom, volgens mij is dit weer eens echte echte Breitling. Van weleer. Zoals die dropjes, maar dan geiler.

Mein Darwin im Himmel. Moderne Breitling liefhebbers. Hahahaha… Jij en ik gaan het nooit eens zijn over dit merk en hoe het er uit hoort te zien.

Het wordt interessant om te zien hoe ze beide kampen gaan bedienen. :slight_smile:

Die is focking fugly inderdaad, dus daar kunnen we een cordovannetje op gooien. Met gesp.

Ach.

Geintje jongens. Kon het niet laten.

Mooi dat ik van de staal ben. Dan is ie bereikbaar. :wink:

4 likes

Rosé-goud, grijze plaat met rode details en een bruine band!? 🥴 Nee dat ligt bij mij niet lekker op het netvlies.

Deze gehele lijn spreekt mij wel aan…