Ik ben al hélemaal gewend aan het nieuwe logo. Mooier dan die friemel wings
Best mooi. Oogt wel wat dik.
Geweldig mooi!
Gelukt!
wat een prachtige klok
Dat Breitling plaatje op de zijkant!!!
Verder wel sjiek en kleurrijk; ik vind dat rood écht tof!
Weet niet of het nou echt iets voor mijn collectie is?!
(Daarbij even de enorm hoge prijzen negerend! )
Ik vind de modellen vooral nog niet erg herkenbaar als zijnde een Breitling; ben nog niet erg bekend met deze nieuwe design filosofie!
Die rozé gouden is wel verrekte lekker !
#metoo
Ik vind hem prachtig deze LE. Hele modellijn vind ik prachtig, de Panda staat al een tijdje hoog op mijn wish-list voor naast de SuperOcean Heritage:
dat riep jij ook van Porsche toen ze iets anders ging bouwen dan die totaal uitgekauwde 911 ?
Zo’n hoogpolige band, daar heb ik wat moeite mee.
Ik ben echt zeer positief verrast door deze, heel erg mooi! Ik vind alleen dat plaquette op de zijkant van het horloge echt jammer.
Ik kan zelf nooit zo warm worden van Breitling. Vaak toch te lomp.
Prachtig model hoor!
Prachtig horloge !
Mooi
Uhhhhh, nee. Ben groot Breitling van en bezit er zelfs één, joh! Maar de laatste jaren vind ik het qua modellen en afwerking van bijvoorbeeld de endlinks aan de kast allemaal wat minder worden.
Ter info: Panamera en Cayenne vind ik mooie auto’s, maar zijn absoluut geen 911 concurrenten. Appels & peren. Compleet andere modellen. Ik snap jouw oppervlakkige redenatie dan ook niet helemaal? Alleen bij dit zoveelste model van een Breitling heb ik dat gevoel wel.
Vervelend hè, mensen met een eigen mening…
Heb enkel een “hekel” aan dat mensen zeggen dat een bedrijf “van het padje” is, enkel omdat ze ineens modellen gaan maken die hun niet aanstaan.
Tsjaah jouw mening, je gaf vorige week nog de voorkeur aan een Breitling Premier boven een Rolex Explorer.
Voortschrijdend inzicht of is de kwaliteit van Breitling, de endlinks enzo, en het kwijtraken van de identiteit iets van de laatste week?