Breitling maakte heel lang veel mooie horloge. En dat gaan ze nu weer doen.
Al die te grote kasten hoeft voor mij niet.
Dit is wat ik mooi vind.
Breitling maakte heel lang veel mooie horloge. En dat gaan ze nu weer doen.
Al die te grote kasten hoeft voor mij niet.
Dit is wat ik mooi vind.
Mee eens, zowel MG als Breitling liever vintage. Deze nieuwe Breitlings vind ik ook weer een stap in de goede richting (net als de MG cyberster overigens…).
Idd jammer van die cyclops maar verder wel erg mooi, prima maat ook.
Hier sluit ik me volledig bij aan. Dat was ook precies mijn eerste gedachte bij het zien van deze modellen. Jammer.
Geen idee welke je bedoelt,de BB of de SO?
Ik ken Dan Henry eerlijk gezegd niet goed genoeg
Het is wel een gaaf ding of niet?
Supergaaf! Die band is ook echt prachtig en loopt mooi af. Die wijzerplaat moet je in het echt zien. Vele malen mooier. De foto’s doen hem te kort.
Ideale maat ook zo te zien.
Sweetspot!
Vandaag in Den Haag gezien maar ik vind het niet de uitstraling van een high end horloge hebben. Oogt zelfs wat goedkoop. De lugs vind ik zelf ook niet mooi bij de band passen. De cyclops vind ik ook niet passen. Maar goed, zal best verkopen
Al eerder gezegd - Dan Henry-gevoel. Tophorloges trouwens! Heb er 3. Zijn rond de 250 euro. Geweldig als “grab and go” kwartshorloges. Die Breitlings bieden echt alleen maar de naam op de plaat, en een redelijk (grotendeels) Zwitsers automaat-uurwerk, als premium voor de vele duizenden die je er extra voor gaat betalen. Maar het geld klotst bij velen blijkbaar tegen de plinten op…
Heb hem toevallig vandaag ook gepast was echt benieuwd naar het model. En moet eerlijk zeggen prachtige klok echt mooi
Wie heeft er eigenlijk van wie afgekeken met dit b31 model. Hij lijkt namelijk erg veel weg te hebben van de glashute 29er.
Erg fraai moet ik zeggen! In alle 3 de kleuren
Horloge meh, word er niet warm van, prijs is oké maar ze hadden nooit de wingslogo weg moet doen.
serieus mooie klok heel fraai. Als die er ook in 38mm was geweest had die meteen op mijn lijstje gestaan. Beter geprijsd ook. Vind die breitlings echt absurd geprijsd voor wat het is tegenwoordig.
Helemaal mee eens dat maakte ze juist zo cool en uniek.
Dit moet je in het echt zien. Ik heb vorige week een gs gekocht en breitling heeft die ad ook. Liep al een tijdje met de gedachte om een chronomat gmt aan te schaffen dus die ook gepast maar die viel zo tegen in het echt. Toen liet hij mij de witte toptime zien. Prachtig! Dit is nu zeker één van de horloges die nog gekocht moet worden dit jaar.