Ik vind ze best mooi! Maar ik haak af bij termen als manufactuur en inhouse.
Aardig maar té duur.
Goede release van Breitling past netjes qua ontwerp in de Top-time lijn, goede maat, mooie metalen band met micro adjust en een geheel nieuw chronometer uurwerk met free sprung balance erin.
Mijn favoriet is de wit blauwe, binnenkort maar eens bekijken.
Ik wel. Een 38mm AP RO kost 25k en het het enige gemiep gaat over de beschikbaarheid. De merk propositie van Breitling ligt nogal scheef met, hoe de markt hen ziet en hoe
ze gezien willen worden.
Is dat zo ?
Volgens mij accepteren consumenten de huidige positionering van Breitling wel, ze maken de beste jaren ooit door op dit moment.
Vanmiddag gepast. Ik ging voor iets heel anders langs de AD. Helaas was datgene waarvoor ik kwam niet aanwezig en kwam de verkoper met deze Breitling. Vind hem persoonlijk net iets te klein vallen.
Zoals iemand al schreef, ondersteunen de cijfers je observatie niet.
Breitling is niet mijn merk, maar heeft de laatste jaren juist aan marktaandeel gewonnen. Ze doen dus zeker iets goed.
Gaaf.
Is idd te klein voor je,wat is je polsomtrek?
Over de nieuwe toptime;ben niet zo te spreken over de kastvorm van de toptime modellen maar verder zien ze er goed uit,ook ik ben Breitling pas gaan waarderen sinds Kern aan het roer staat,vind de modellen nu verfijnder en de flying B mooier dan de wings
Zou die blauwe zeker wel lusten met de kop afschrijving eraf. Hopelijk ligt hij snel in Roermond
Same here. Maar zo jammer dat ze weer beginnen aan een eigen uurwerk. Doodzonde.
Mijn polsomtrek is 18cm. Ik ga zoeken naar een BB58. Die past net even wat mooier.
Ik vind hem wel gaaf bij je staan, clean.
Thanks,mijn polsomtrek is 18,5cm en redelijk platte pols,dan hoef ik ‘m al niet meer te passen
Ik moet er denk ik even aan wennen en in het echt bewonderen. Eerste indruk is, een beetje saai en eenvoudig. Ook bij mij geen verhoogde hartslag van dit nieuwe items.
Beetje inspiratieloos allemaal, erg jammer
Als dat geen Dan Henry-look is, weet ik het niet meer. Maar ieder zijn plezier hoor.
Tja ik heb zelf 3 DH’s en ben dus ter zake kundig. Heb een officieel Breitling-certificaat en dus - dat ook, enigszins toch. Maar ik ga er toch niet snel eentje kopen.
Niet mijn kopje thee. In deze prijsklasse zou ik eerder voor iets anders gaan.
Als vintage Breitling liefhebber vind ik dat juist omgekeerd. Breitling maakte een tijd lang zielloze elektrische suv’s, maar zijn nu weer terug bij de kern die ze in de jaren 30, 40, en 50 bedienden. Een soort omgekeerde MG.
Maar ik spuug dan ook op de jaren negentig.