Nieuwe Bulgari Maserati modellen

GranLusso

.
GranSport

.

.

Technical Specifications – Bulgari Octo Retro Maserati:

Case: 41.5mm diameter – steel with black DLC coating or 18kt pink gold – sapphire crystal on both faces
Movement: Calibre BVL 262, in-house – automatic – 4Hz frequency – 26 jewels – 42h power reserve – retrograde minutes and jumping hours
Strap: Perforated leather in black with blue stitchings or in brown
Price: 12,500 Euro (GranSport) – 29,900 Euro (GranLusso)

-> Artikel

Op zich leuke jumpertjes :slight_smile:

3 likes

3 likes

Vulgaris Magistralis​:nauseated_face::nauseated_face:

4 likes

Die bandjes zijn dan wel weer helemaal kicke.

1 like

Ook niet mijn ding, maar vond sowieso het design van deze Octo kast niet heel erg geslaagd van Genta. Moet ook nog steeds ergens wennen dat er überhaupt Bulgari op staat. Ergens ook goedkoop, maar dat past dan ook wel bij het merk. Blijf het jammer vinden dat hij zijn bedrijf heeft verkocht aan Bulgari.

Ze gaan iig wel trouw door met de kastvorm en deze jump uurwerkjes, die met name terug te vinden waren in de Retro Disney line-up.

1 like

Vind het net of ze geen zin meer haddden de wijzerplaat verder op te maken. Meh…

1 like

Tegen dat horloge zou ik willen zeggen:

En dat het dan hiermee geassocieerd wordt:

Schande.

1 like

De nieuwe Bulgari Vulgairi had het moeten heten :blush:

1 like

Helaas, deze valt in de categorie: lelluk.

1 like

Zelf vind ik het ontwerp, het uiterlijk, niet zo mooi. Het idee van een toerenteller als minuten wijzer met de datum als uren indicator, ja dat heeft wel iets.

Zou het wel leuk hebben gevonden als de minuten wijzer steeds terug naar 0 valt na het aangeven van de minuten, zeg 1x per 5 sec. Op die manier is het net of je steeds gas geeft :grinning: en kan je toch nog zien wat de tijd is. Word wel een zenuwachtig geheel maar wel apart

2 likes

Overigens is dit topic nou precies waarom we het fijn vinden dat je er (weer) bent @red:wink:

2 likes