Nieuwe Casio's

Wat vinden we hiervan?

http://www.horloge.info/nieuws/Snelheid-en-Intelligentie-Casio-Red-Bull-Racing-Limited-Editions/684

Ik vind die onderste wel stoer. Wanneer zou dit op de markt komen? ::o

groet

Orisfan

prachtig…vooral de middelste spreekt mij erg aan,die casio’s worden steeds mooier(tu)

129 euro? Schappelijke prijs

Die prijs sprak mij ook al zo aan :D:DX(

Herman

Orisfan Schreef:

Die prijs sprak mij ook al zo aan :D:DX(

Herman

ik begin dit merk steeds meer te waarderen, veel horloge voor wijnig. en een leuke verzameling van deze klokken gaat ook niet in de papieren lopen.
sterker nog… misschien doe ik mijn hele zootje andere horloges weg, en ga een casio verzameling beginnen;)

zou je dat nou wel doen???:frowning:

Herman

met een plaatje koolstofvezel!!!
ik zeg doen!

alle gekheid op een stokje, leuk spul voor weinig!

Gr,
MB

ja herman, ik ben alweer een end uitgekeken op mijn huidige klokken, grote kans dat ik vandaag of morgen het hele zootje de deur uittrap, ik merk dat ik dat soort klokken toch mooier vind dan de duurdere horloges, hopelijk trap ik niemand op zijn ziel, maar je ziet een mens kan veranderen he;)

Beste,

Ik ben al geruime tijd een groot bewonderaar van de Edifice-lijn.
Het ana-digi model staat bij deze al meteen op de aanschaflijst maar bij de twee bovenste modellen kan ik niet meteen een voorkeur uitspreken.
De eerste heeft een weliswaar sportief doch wat klassieker ontwerp terwijl de tweede imo een toch wat “vernieuwender” look heeft meegekregen.

Met vriendelijke groet
Geert

Leuke klokkies. Niet echt eens pecifieke voorkeur. Wat mij betreft is de eerste leuk en aardig maar lijkt op wat ik al heb. De tweede is mij te druk. En bij de derde vind ik de wijzers niet je van het. Dus als ik moet kiezen… de derde met de wijzers van de eerste :stuck_out_tongue:

arie Schreef:

ja herman, ik ben alweer een end uitgekeken op
mijn huidige klokken, grote kans dat ik vandaag of
morgen het hele zootje de deur uittrap, ik merk
dat ik dat soort klokken toch mooier vind dan de
duurdere horloges, hopelijk trap ik niemand op
zijn ziel, maar je ziet een mens kan veranderen
he;)

Ik heb er tot nu toe nog geen spijt van gehad. De variatie die dit merk biedt is oneindig. Ik heb heel veel plezier van mijn G-Shocks en die laatste ana digi is ook erg mooi.

Die edifice lijn spreekt me ook al een tijdje aan. Sportief en stijlvol, zonder de prijs van een oceanus. Leuke klokken! (tu)

marnix_moed Schreef:

Die edifice lijn spreekt me ook al een tijdje aan.
Sportief en stijlvol, zonder de prijs van een
oceanus. Leuke klokken! (tu)

Er komen er heel veel aan. Net als bij de G-Shocks is Casio van plan deze lijn gigantisch uit te breiden.

De middelste vind ik wel een gaaf ding maar iets weerhoud mij ervan om een Casio te kopen. Aan de andere kant, RB6, dit zijn mijn initialen en geboortedag dus moet het er wellicht toch van komen?

Houthakker Schreef:

maar iets
weerhoud mij ervan om een Casio te kopen.

Omdat het niet mechanisch, of wellicht ‘het C&A gevoel’. Als iemand Casio zegt, denk ik als eerst aan een plastic LCD klokje met goedkoop rubberen bandje.

Als 2de een rekenmachine. :wink:

dreski Schreef:

Er komen er heel veel aan. Net als bij de G-Shocks
is Casio van plan deze lijn gigantisch uit te
breiden.

Tja, de vraag naar LCD klokjes is denk ik niet hoog meer…

marnix_moed Schreef:

dreski Schreef:

Er komen er heel veel aan. Net als bij de
G-Shocks
breiden.

Tja, de vraag naar LCD klokjes is denk ik niet
hoog meer…

tja is maar hoe je het bekijkt, en met het c&a gevoel is niks mis mee toch, we kunnen nu eenmaal niet allemaal het schaap en citroen gevoel hebben,
en een casio horloge is niks mis mee hoor, raar is dat, dit is een horlogeforum voor liefhebbers van horloges,maar op een of andere manier word er toch altijd een beetje minachtend gekeken naar de goedkope klokken, en als er dan een een grapje maakt over breitling zoals laatst breitbling zijn er gelijk mensen op hun pik getrapt, het maakt niet uit met wat voor klok je hier komt, zolang het geen imitatie is lijkt het mij oke, al kom je met een klok uit de grijper van de kermis so what. ook seiko horloges worden bij de c&a verkocht, daar is toch ook niks mis mee… grt arie.

Nee, er is niets mis met Casio. Een collega van me had onlangs een G-Shock gekocht die ik maar even uit zij handen gegrist en omgedaan heb en het is gewoon een gaaf ding. En ik heb er ook geen C&A idee bij want dat maakt me niets uit. Eerst m’n wenslijstje maar even afwerken en dan moet er maar eens eentje komen.
(Duurt nog wel even hoor)

marnix_moed Schreef:

dreski Schreef:

Er komen er heel veel aan. Net als bij de
G-Shocks
breiden.

Tja, de vraag naar LCD klokjes is denk ik niet
hoog meer…

Meen je dit serieus? Geloof het niet hoor.

Oh… hij staat gewoon wat lager op de ranglijst.

Enneh, heb ook niks tegen Casio’s. Heb er genoeg van, het ze doen het allemaal top!