Is het een idee om een aparte categorie NA te maken? Na enkele maanden meelezen op dit mooie forum zijn de NA topics mijn favoriet. Leuke verhalen, mooie foto’s en vriendelijkheid onderling. Ik mis nogal eens een NA topic en dat bracht me op dit idee. Dan kun je de categorie volgen of door de categorie scrollen zonder andere topics te zien.
Goed idee!
Handig zoeken en zo komt er een soort van database met eigen foto’s van bepaalde modellen
Top idee.
Wat leuk. En dan met een bookmaker plug in er bij waar iedereen in kan zetten hoe lang hij weer word verkocht.
Neetje wat een goed idee.
Uitstekend idee! Ik ben voor.
Gelijk doen, goed idee.
Dat is zelfs een zeer goed idee
Ik ben ook voor, moet goedkomen dan
Topic kan dicht, het is voor elkaar.
Mmm. Ik vraag me af of het nou echt iets toevoegt.
Verklaar u nader rekeninghoudende bovenstaande reactie’s. Dank.
Lijkt mij ook wel geinig
Wat ik zeg. Ik vraag me af of het iets toevoegt en of het nou wel zin heeft om dit hele forum nog meer op te knippen.
Het is inderdaad een topictype dat veel voorkomt, maar ik persoonlijk zou mijn leven prima kunnen voortzetten als er geen nieuwe categorie voor komt.
Dat lijkt me niet nodig. Ze zullen er niet boos om worden denk ik.
Top idee!
Ik vind het ook een goed idee!
Als we dan toch bezig zijn ook gelijk het voorstel hoekje?
We hebben namelijk ook een ervaringen categorie en waarom dan niet ook een voorstel categorie.
Zou je je leven ook kunnen voortzetten als er wel een aparte categorie komt? Anders zou ik het niet op mijn geweten willen hebben!
Ik ben voor.
U bent helaas de enige tot dusver.