Nieuwe categorie: NA

U mag ‘je’ zeggen.

:face_with_raised_eyebrow:

1 like

Plaag maar een beetje ieder zijn mening.

Ik zie niet welk probleem we hiermee oplossen. Een nieuw topic missen lijkt mij sterk. Alle nieuwe topics krijgen de markering nieuw en zijn zo lastig te missen.

Als we het toch doen stel ik voor om voor de haters een apart Rolex NA subforum te maken. Kunnen ze dat lekker negeren :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ai… zelfs in dit topic valt dat ene woord. Wat is dat toch? :expressionless:

3 likes

Iets dat handig is hoeft niet perse een probleem op te lossen. In nieuw staan op dit moment bij mij 66 topics. En dan kom ik hier vaak. Laat staan als je het forum eens in de week bezoekt.

Ja, ik kan 66 topic titels lezen om te zien of er NA bij staat. Maar handig…?

Misschien is het dan ook leuk om topics altijd te plaatsen in de juiste categorie. Zo zou in dit geval “Forum FAQ” best wel een logische plek zijn. Maar het staat in Algemeen. :sunglasses:

1 like

Als deze vraag frequently gesteld is heb je gelijk. :sunglasses:

Nee, hoor.

2 likes

:clap::clap::clap: top

Ik zou er NA/recensie van maken.

3 likes

Goed idee! :+1:

1 like

Mijn beste,

Prima idee!!
In één oogopslag getuige mogen zijn van al die glansrijke verworvenheden!!
Komt vast goed. :+1:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

10 likes

En van jouw altijd bijzondere en prettige commentaar! :+1: :slightly_smiling_face:

2 likes

Nee. Ik ben het met @flowert eens. Niet nog meer versplintering. En door de hoofdletters NA zie je direct dat er een NA is, dus een aparte categorie is niet nodig.

3 likes

@Tissot62 mooiste reacties van horlogeforum als je het mij vraagt.

2 likes

Kijk dit is tenminste een onderbouwde reactie. Waar ik het zelf qua handigheid niet mee eens ben maar dat terzijde.

2 likes

Als je dit forum vergelijk met andere fora, zijn er zeer weinig categorieën.
Opsplitsing van bijvoorbeeld; merken, nieuwkomers, verkoop categorieën etc. zou het forum een stuk overzichtelijker maken.

Ik denk dat NA een leuke toevoeging zou zijn! Dan kun je in een oogopslag heel duidelijk alle nieuwe horloges op het forum zien en genieten van de vele leuke pareltjes! :slight_smile:

2 likes

oh dat is een erg goed idee. NA’s zijn heeerlijke topics om te lezen

1 like

Inderdaad, probeer maar eens te zoeken op “NA”

1 like