Ik zou het fijn vinden als er een aparte knop komt voor mijn NA’s
Grapje hoor. Goed plan. Mogelijk stimuleert het leden in het schrijven van iets uitgebreider NA’s.
En terugzoeken gaat beter want de huidige zoekfunctie is ruk.
Ik vind mn eigen NA-topics geeneens terug…
Maar even serieus, ik vind versplintering niet handig. Eens met:
Ik vind het al teveel. Meer categorieën vind ik juist onoverzichtelijk.
Voor haters van bepaalde merken is dat misschien jammer, maar ik vind de diversiteit van Algemeen nou juist een pluspunt. Ook ik krijg jeuk van bepaalde merken, maar dat hou ik zo veel mogelijk voor me.
Het verzoek om een nieuwe categorie komt regelmatig langs. Recent nog om een bepaald merk buiten beeld te houden
Die blijft toch gewoon behouden? Komen nog steeds een hoop vragen en discussiepunten langs en zo vaak wordt een NA-topic nou ook niet aangemaakt. Ik denk dat het geen kaalslag zal opleveren, maar juist een centrale plek biedt om dit soort topics en vooral foto’s te vinden.
Eens overigens dat je ook echt kunt doorschieten in het aantal categorieën, dus opsplitsing in Rolex/Seiko/Omega etc. lijkt mij ook overbodig. Daar zijn de ‘only’ topics immers al een centrale plek voor.
Wat bedoel je?
Prima idee trouwens om een NA categorie te maken! Ik lees de NA en review topics altijd met veel plezier, een aparte categorie zou het alleen maar meer overzichtelijk maken.
Ja maar dit is in een categorie een tag hangen aan een thread dus bijv in de markt een tag voor TK en voor TR enzo. Als je dan op een TR tag drukt zie je alleen threads met een TR tag eraan gehangen.