Nieuwe categorie: NA

Ik zou het fijn vinden als er een aparte knop komt voor mijn NA’s

Grapje hoor. Goed plan. Mogelijk stimuleert het leden in het schrijven van iets uitgebreider NA’s.
En terugzoeken gaat beter want de huidige zoekfunctie is ruk.
Ik vind mn eigen NA-topics geeneens terug…

1 like

Dan kom je niet vaak genoeg :wink:

Maar even serieus, ik vind versplintering niet handig. Eens met:

Ik vind het al teveel. Meer categorieën vind ik juist onoverzichtelijk.

Voor haters van bepaalde merken is dat misschien jammer, maar ik vind de diversiteit van Algemeen nou juist een pluspunt. Ook ik krijg jeuk van bepaalde merken, maar dat hou ik zo veel mogelijk voor me.

Het verzoek om een nieuwe categorie komt regelmatig langs. Recent nog om een bepaald merk buiten beeld te houden :disappointed:

1 like

En dat terwijl er zo’n mooie negeerknop bestaat.:face_with_monocle::sunglasses:

1 like

Vind het eigenlijk wel een puik idee!
Een categorie aanklikken en hoppa, alle NA’s en reviews :smiley::+1:t2:

3 likes

Top idee

1 like

Hier ben ik het mee eens. Een (mooie) review hoort er dan wel bij.

Een anti-proletenknop zou uitkomst bieden :wink:

1 like

:+1::+1::+1::rofl::rofl::rofl:

1 like

Gaan we ook voorschrijven hoe ik mijn NA-topic moet schrijven?

Een categorie voor proleten-merken? :joy:

Ik schrijf niets voor. Ik zie een NA subforum heel wat minder zitten dan een review subforum. Heel persoonlijk.

Die blijft toch gewoon behouden? Komen nog steeds een hoop vragen en discussiepunten langs en zo vaak wordt een NA-topic nou ook niet aangemaakt. Ik denk dat het geen kaalslag zal opleveren, maar juist een centrale plek biedt om dit soort topics en vooral foto’s te vinden.

Eens overigens dat je ook echt kunt doorschieten in het aantal categorieën, dus opsplitsing in Rolex/Seiko/Omega etc. lijkt mij ook overbodig. Daar zijn de ‘only’ topics immers al een centrale plek voor. :slight_smile:

1 like

Kan deze forum niet met tags overwegeg maar dat je NA topic tagt als NA en als je op de tag klikt je alle topics met deze tag krijgt?

Wat bedoel je? :face_with_monocle:
Prima idee trouwens om een NA categorie te maken! Ik lees de NA en review topics altijd met veel plezier, een aparte categorie zou het alleen maar meer overzichtelijk maken.

1 like

net als hier dus bij andere forums zie je dat wel is

Je kan toch gewoon rechtsboven een categorie kiezen en dan op + nieuw topic klikken.

Ja maar dit is in een categorie een tag hangen aan een thread dus bijv in de markt een tag voor TK en voor TR enzo. Als je dan op een TR tag drukt zie je alleen threads met een TR tag eraan gehangen.

Dit forum werkt niet met tags. Ik snap nu wel wat je bedoeld maar dat gaat hier dus niet.

Eens met @flowert en @Blauwbeer, versplintering maakt het geheel onoverzichtelijker, minder toegankelijk en gebruiksonvriendelijker.

Nu opbouwend: een verbeterde zoekfunctie zou het leven van alle NA- en reviewzoekers een hoop veraangenamen.

2 likes

Ik begrijp niet zo goed wat 1 extra categorie nou precies zoveel onoverzichtelijker maakt?

1 like