Nieuwe collectie Universal Genève online

Ik denk inderdaad dat het nu makkelijker is. Dat geldt overigens met veel uurwerken tegenwoordig ten opzichte van vroeger. Handafwerking blijft monnikenwerk overigens. Ik ben benieuwd hoeveel handwerk er in deze UG’s zit. Voor een horloge van 30k (zo’n gouden polerouter) mag je hopen dat je er wel wat van krijgt te zien…

1 like

Ik vermoed niets, al heb ik nog geen getraind oog daarvoor. En misschien hou ik dat beter zo.

3 likes

Ik had dit inderdaad gezien en dat belooft inderdaad niet heel veel. Maar goed, ik wil ze toch echt eerst in het echt zien voordat ik een definitief oordeel geef.

1 like

Chopard vraagt meer, hopelijk zitten ze in dat afwerkingsniveau.

En dat is op foto moeilijk vast te stellen.

1 like

Chopard schrijft tweedehands ook erg af. Tweedehands is Chopard veel waar voor je geld zou ik zeggen in de 5-15k prijsklasse.

2 likes

Erg mooi! Maar zo niet realistisch geprijsd…

1 like

Voor zover ik begreep vooralsnog geen AD’s in NL.

Niet verrassend, want opeens spotgoedkoop :joy:;

Gereserveerd voor een ruil …

9 likes

Wellicht niet origineel, maar ik ga wel naar Eddie (tz-uk) voor zo’n modelletje, die heeft ook zo’n blauwe met bor bracelet en een betrouwbare Miyota 9039 voor een fractie.

1 like

…en zondag a.s. ook nog open…

Ik vind ze dus erg tof. Wat ik me wel bedacht; zou ik de nieuwe stalen Polerouter aan 15k verkiezen boven die nieuwe stalen Constellation aan 11k?
Nee, zeker niet.

2 likes

Naast mijn Reverso en Basculante zou zo’n Cabriolet wel echt goed staan… Maar laat iemand anders eerst maar de afschrijving pakken.

Ik wel, maar dat komt omdat ik die constellation niet zo gaaf vind als polerouters.

1 like

Correctie, verwachting is 1 POS in NL.

1 like

Welke?

Weet ik ( nog ) niet, maar ze willen blijkbaar voorlopig maar 1 POS in NL.

Zal dan wel S&C worden. Of eventueel Gassan.

Ah, sprak gister iemand van schaap en die leken een beetje huiverig voor House of Breitling, maar in hoeverre die persoon ook echt op de hoogte is vs leuk kan lullen weet ik niet.

S&C is logischer imho.

1 like

Ik wil die piece of shit wel zijn

Als ik het dus goed begrijp is deze chrono even duur als de polerouter op staal?? :scream::scream:

1 like