Nieuwe daily D(r)iver / GADA / netjes

Stop met zoeken, zoals al voorgesteld; de Omega Seamaster Aqua Terra. Een perfecte alleskunner. Op deze croco, best netjes, op een nato, sportief, op rubber voor het zwembad en strand en op staal is het compleet (al ben ik niet van de blinkende stalen banden, maar das een kwestie van smaak)

Omega Aqua Terra: Is it TOO Good? - Quill & Pad.

7 likes

Je hebt het woord netjes gebruikt.

Kijk dan ook eens naar nette horloges, in plaats van het zoveelste duik of gmt achtige vehikel met grote bezel en dikke lume.

Mocht je nou iets zoeken wat niet bij een pak kan maar toch breed draagbaar is, dan zou ik een Tudor BB54 voor willen stellen.

Mocht je het wel bij een pak willen dragen, dan kom ik hier op uit:

Of van Omega inderdaad deze:

5 likes

En in dit topic is veel inspiratie te vinden.

2 likes

Ja vertel mij wat haha ik zag hem staan , was nog niet helemaal uit en hij was binnen een half uur gereserveerd. Jammer

Ja de railmaster met denim dial is erg mooi. Vind die alleen een beetje te simpel. Weet niet precies waarom.

En de bb ja mooi maar te vintage voor mij.

Volgens mij kan een BB54 prima onder een pak, door zijn vintage looks. Of een duiker onder een pak kan is een andere discussie (ik neig over het algemeen naar “Nay”).
:slight_smile:
Zou er zelf niet aan moeten denken om zo’n rode TH onder een pak te dragen.

1 like

Deze zelf laatst ook gepast en vond hem een beetje saai en iets te tool… maar er zijn genoeg positieve verhalen over te vinden

Die is erg dik, dus ook aan te raden om eerst fysiek te passen.

Iets onder het budget, houd je geld over voor de kleine :ok_hand:t2:

Met meer

dan Tudor en Rolex. Okay vooral meer historie

Edit: je had al een Longines en wilde een ander merk proberen. Ach sinds wanneer is het nodig op HF om de hele tekst eerst goed te lezen.
Al bedacht om je budget op te rekken en een Sub te kopen :rofl:

2 likes

Sub gaat hem niet worden. Die vind ik me toch zo saai

Omdat fate niet helemaal wakker is:

Zowel in zwart of wit, quartz of automaat, double of singel logo, scherpe of stompe wijzers, mat of glans, lekkere lume of flashy lume

Hoop dat dit je helpt, anders :point_down:
image

6 likes

Even een hele andere boeg, een Superocean!

4 likes

1 like

Die is wel erg mooi zeg! Eerste GS die me echt aanspreekt! Welke referentie als ik vragen mag?

1 like

Zoek op google grand Seiko milgauss en je vindt alle referenties, het zijn er nog al wat.

FTFY :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik wilde in dit topic geen Grand Seiko voorstellen, want het is een @luxata topic. Iets met parels. :upside_down_face:

1 like

Nou ja, hij gaf al een voorzet, je moest er alleen maar tegenaan te lopen :crazy_face:

1 like

:sunglasses::sunglasses::sunglasses:

Ik had je trouwens nog een pm gestuurd met vragen over GS (aantal weken geleden). Maar ik denk dat je die over het hoofd gezien hebt. Ik ben nog niet helemaal verloren.

2 likes

Op advies van @Tom88

https://www.horlogeforum.nl/t/longines-spirit-zulu-time-met-extra-kalfsleren-band/486199

1 like

Ik zou gewoon de GS GMT nemen, draagt heerlijk past overal wel bij (als je de zwarte neemt) en zeker binnen budget.

Of de Tudor pelagos, lijkt me dat dat titanium ook ideaal is voor iets dat je elke dag draagt.

Of natuurlijk toch voor die Rolex gaan als je dat toch mooi vind. :slight_smile:

Of de nieuwe Formex Reef 39,5mm?

"Baby" Automatic COSC 300M"Baby" Automatic COSC 300M"Baby" Automatic COSC 300M"Baby" Automatic COSC 300M

en een toepasselijke naam met een baby op komst.

en een mooie wijn/drank koelkast erbij in je nieuwe huis :wink:
Wijnkoelkast | 447L (160x 75cl) | Zwart | 2 Zones | +5°C/+22°C | Geforceerd | 0.15kW | 595x685x1795(h)mm

1 like