Maar jij wilt geen rolex. Tudor ranger?
Die railmasters en aquaterras zijn een prima alternatief.
Zelf een voorkeur voor de railmaster of een GS.
Maar jij wilt geen rolex. Tudor ranger?
Die railmasters en aquaterras zijn een prima alternatief.
Zelf een voorkeur voor de railmaster of een GS.
Deze natuurlijk.
Wat moet je nou met zo’n saaie Rolex of zo’n brave GS?
De Ingenieur, ouder model inderdaad, goeie tweede optie.
Deze tikt wel veel boxen maar Breguet , dan betaal ik meer voor service kosten dan ik voor het horloge neerleg. Helemaal met complicaties of niet ?
Maar hij is wel extra . Om even aan te tonen wat ik 80% van de tijd aan heb … denk niet dat die daar bij past
Laten we zeggen dat mijn gemiddelde outfit veel vintage, Japans en Duits handwerk bevat. Ja misschien een beetje street maar ik ga geen truitje/ pantalon meer dragen om dan ciao tutti bongiorno te zeggen op de zaak.
Vroeger wel maar het past niet meer bij me. We hebben een kat en hond en een 4 maand oude kabouter. Dan ga ik me alleen maar ergeren als ik er wat op krijg. Draag dan liever spul wat ik gewoon een miljoen keer in de was kan gooien.
Maar goed ik zal wel een Casio kopen dan
Heb net mijn hydroconquest verkocht
Explorer 1
Deze is leuker.
Tudor ranger, aquaterra?
Ik wil geen advies geven omdat ik geen ervaring heb in dit segment, maar vaak kan je uren en dagen forums en videos afgaan om op papier het beste horloge te vinden. Echter wanneer je een paar dagen tijd maakt om bij juweliers merken en type horloges te gaan passen maak je de keuze voor jezelf al veel makkelijker en heb je nog maar een paar horloges waar je uit hoeft te kiezen. Nu blijf je in cirkels gaan en zie je door de bomen het bos niet meer, iets dat we allemaal wel eens ervaren hebben in deze hobby denk ik. Is maar een idee. Succes met je zoektocht en het vaderschap!
Je instinct ging uit , na het zien van de youtube video, naar een breitling. Als ik je outfit zo zie zou dat niet slecht passen bij je. Je hebt iets sportiefs nodig dat toch klasse uitstraalt?
Ja maar een AP is niet te betalen
Ik zag net dat Ulysse Nardin en Girard Perregaux overheids subsidie hebben aangevraagd. Dit omdat de vraag gewoon achterblijft en ze kunnen hun personeel niet allemaal meer betalen.
Swiss Watchmakers Including Girard-Perregaux Seek State Aid Amid Downturn - Bloomberg
Ik ruik kortingen
Oh ik heb ook zo vaak over deze Nomos heen gekeken.
Totaal onterecht. Echt heel draagbaar, plat en subtiel maar door de stalen band super sportief.
De gouden tissot PRX powermatic 80
Eh ben niet zo van het goud. Al helemaal niet van een stalen kast met een goud kleurige pvd coating er over. Als het goud is dan moet het ook echt goud zijn , vind ik dan hé . Ik heb ook net mijn prx verkocht .
Ik zit meer en meer naar zenith te kijken en ik loop daar wel warm voor.
Ben alleen bang dat een chrono echt geen toegevoegde waarde brengt voor mij. Want ik gebruik die functie nooit. Is wel erg mooi. Dan is de normale Defy maar een beetje saai… Of ben ik blind.
Check: Grand Seiko SBGN003.
We dragen horloges toch ook voor de mooi? Voor het weer en de tijd heb ik mijn telefoon.