Ben geen fan van Breitling, maar deze is toch wel erg mooi
Niet helemaal terug gescrold maar heb deze volgens mij nog niet langs zien komen. De 2e hands prijzen zijn nu gunstig.
Is toch wel een ultieme GADA

Nu sinds een maand iedere dag om de pols gehad, in 36mm voor mij de ideale daily.
Nee het is aan iedereen zijn of haar horloge reis af te leggen op zijn / haar manier . Ik ben wat langer gaan doorzoeken en die doen het gewoon niet voor me. Ik vind de GP echt een mooi horloge. En ook de seaQ maar dat zijn twee totaal verschillende horloges. Dan maar allebei kopen ?
Iwc is echt wel de uitstraling die ik zoek maar dan vind ik dat horloge echt te duur. Maar goed ik ga die iwc zeker eens passen (als ik hem kan vinden)
En die IWC hoe cool hij ook is heeft het zelfde uurwerk als een B&M die voor 2k te vinden is. Dus dan betaal ik voor Genta design en wat betere afwerking 10k extra.
Maar goed wel weer 120 uur gang reserve en is wel een alleskunner. Maar waarom zou ik dan niet voor de GP gaan ? Betere afwerking betere naam, ouder ontwerp (origineel dat zeggen we maar niet maar goed ). Die kun je voor 8 wel vinden met een beetje zoeken.
Waarom zou ik dan bijvoorbeeld niet voor de VC 56 kiezen ? Ik kan gewoon geen keuzes maken laten we dat vooropstellen
Omega Aqua Terra in 38mm.
Sportief en netjes, kwaliteit, mooi uurwerk, heritage voor wat dat waard is én geen R.
Niet het hele topic doorgelezen trouwens, dus misschien al genoemd.
Ja dat is ook wel een goede. Maar die heeft wel gepolijste center links. Dan is misschien een railmaster een mooi alternatief.
Railmaster is wel erg boring.
Misschien kan je de gepolijste center links laten matteren?
Hmm maar dan is de bezel nog gepolijst … maar goed dat had mijn PRX ook . Ja de rail master is wel wat “leeg”
Mijn stem zou ook naar de Omega Railmaster gaan, maar ik heb een grote zwak voor dat specifieke model. Zeker net die denim band en blauwe plaat.
Omdat je hem niet mooi vind?
Kijk, voor een GADA/Daily heb je absoluut geen lange power reserve nodig. En voor een horloge wat je in grotere verzameling in roulatie draagt ook niet. Alles vanaf 38 uur is dikke prima.
Als je een robuust en accuraat horloge wilt kom je bij Grand Seiko of The Citizen high accuracy quartz uit. Als we poneren dat mechanische uurwerken broddelwerk zijn, en niet bijster accuraat, dan kun je ook niet stellen dat tests zoals Metas en Cosc enige waarde hebben, zeker ook omdat die nauwelijks garanderen hoe het horloge zich gedraagt met jouw draagstijl en leefpatroon.
Dan blijft over het stijltje.
Koop gewoon wat je mooi en comfortabel vind, alle andere argumenten zijn alleen maar ruis op de lijn.
Waarheid. Absoluut de allerbeste GADA. Er is geen betere.
Lekker bezig.
Je hoeft niet te reageren of te lezen hè.
koop niet de allerlaatste nieuwe ingenieur maar wel deze ref. IW3239 met silver of zwarte wijzerplaat voor 5k en ga met de resterende 2k op reis. lekker dun, mooie stepped dial, subtiel datumvenster, genta-roots en draagt naar verluidt wel lekker. enig nadeel: 5k voor een sw-200 zou je ook wel overpriced kunnen vinden
Af en toe moet je chargeren om een impasse een zetje te geven.
Mja 5k voor een ETA 2892a2 wat wel volgens mij de beste iteratie / spec is die is gemaakt op basis van de ETA.
Maar ja dan kan je net zo goed een explorer 1 ko….verdomme
Ik zou zeggen zenith chronomaster of out of the box. Chopard Alpine Eagle.
Aangezien je onder de radar wilt blijven maar toch substance zoekt.
Breguet Type XXI in titanium aan de strap?