NIEUWE editie Benrus Type 1 is Live!

Not sure if serious…

2 likes

Ik vind dit niet zo’n grappige anekdote. Ik was ook mee op die trip maar lag zeeziek in mijn kooi, de kapitale fout makend door te denken dat Blue Sapphire zou helpen. Van de geluiden die ik toen op de plee heb gemaakt en de geur die daarbij vrij kwam zijn volgens mij ook een paar Somaliërs op de vlucht geslagen. Dat kan haast niet anders. :smile:

2 likes

jij had volgens mij gewoon een chronisch slaaptekort door Sanchez die je weken lang wakker heeft gehouden

1 like

Dat mag.

Ik vind em ook te duur.

Ik heb op deze gewacht. Maar voor deze prijs…

Er komen nog inklaringskosten en btw bovenop.

Blauwe lume is ook niet correct voor de periode waarin deze het levenslicht zag.

Ik vind het een afknapper.

:-1:

2 likes

Rambo. Is that you ?

1 like

Wtf is dit?
Mariniers kwartiertje ofzo?

Fuck, straks moet ik nog een anekdote gaan ophalen over hoe Frans van de boekhouding zo schrok van de pizza bezorger die op een allochtoon leek en dat hij toen pardoes zijn Invicta in de bami liet vallen en dat de bezel sindsdien geel ia geworden van de kerrie en waarom Invicta niet kon bedenken om de bezel al geel te maken omdat dat zo goed past bij de kleur van het logo.

3 likes

Ja,… nu heb je de anekdote tóch verteld hèh

2 likes

Het is dan ook een remake van een issued watch hé :laughing:

1 like

Dit is em. Een hoop geld voor weinig :sweat_smile:

5 likes

Band is wel mooi gemaakt. Jammer dat de hardware gebrushed is ipv gestraald zoals de kast.
Grootste miskunkel vind ik wel dat ze de datumfunctie niet verwijderd hebben. Verpakking is ook armzalig.
Nog iets positiefs? :joy: Ja, het is de gaafste moderne in z’n soort.

1 like

als ze hier €800 voor hadden gevraagd, waren ze als warme broodjes over de toonbank gegaan, nu koopt geen hond dit volgens mij

2 likes

Tja… Woef

De MKII is de helft vd prijs van een Benrus.
Je kan ook 4x een Dagaz Cav ervoor aanschaffen.

Dat ze als warme broodjes over de toonbank moesten gaan is denk ik ook niet de insteek.
Er zijn genoeg lookalikes voor 800€

Gefeliciteerd :ok_hand: :star_struck: ik vind hem top !

1 like