Nieuwe Explorer en Air King

Eindelijk de wijzers aangepast. Wat een tophorloge is t geworden. Deze zou er wel eens kunnen komen.

Air King is ook supergaaf!

12 likes

Ik had nooit last van de korte wijzers, maar het is wel een verbetering bij de Explorer. Ik zie nu ook luminova in de cijfers. Dat is dan wel weer jammer, was toch kenmerkend voor het model.

De Air-King vind ik met de hoeveelheid tekst op de wijzerplaat en de cijfers van de minuten te druk.

1 like

Explorer vind ik nog steeds een niet heel erg spannend horloge. Natuurlijk een heel ander horloge, maar vind bijvoorbeeld een Explorer II er een stuk beter uitzien. Deze Air King vind ik een enorm choatisch geheel.

Nieuwe Explorer vind ik mooi, juist ook door de lume in de cijfers. Die Air King vind ik lelijk door het gekleurde logo, oogt cheap zo.

Die air king is net een Chinese replica…

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Is de urenwijzer wel echt langer? Lume is de cijfers is ook hetgeen mij opvalt.

Vooral minutenwijzer is langer. Geen wereld van verschil maar de oude was echt te kort

1 like

En de wijzers zijn dikker/breder.

1 like

Ik zie um. Tnx

Vind de nieuwe yachtmaster wel erg mooi!

Airking 40mm :thinking:

Is de diameter van de airking al vergroot?

Edit… Post was blijven hangen… 40 mm!!

:frowning: Die Air King was liefde op het eerste gezicht… Tot ik de maat zag. Wat ontzettend jammer zeg!

1 like

Toppie!!

Goede maat, goede band, goede sluiting!!!

Nu nog een goede prijs…:smile:

Ik vind um tof. Ben ooit begonnen met een airking…

1 like

Voor jouw gorilla-armen wel ja… :slight_smile: Ik moet uitwijken naar een Black Bay 36 denk ik.

Wordt een listprice genoemd van 5650.

Eindelijk, die Explorer! Nu wil ik er eindelijk één. :slight_smile:

De Air King doet me niks.