Nieuwe Fieldwatch/Flieger?

Haha, ik dacht hetzelfde toen ik deze op Baselworld voorbij zag komen deze week :slight_smile: Ik hou het in gedachte.

Heb wel even zitten kijken naar de Terranaut III Trail, lijkt veel op de Sinn, maar vind de cijfers iets te geel. De Terrasport nog niet goed naar gekeken, ga ik zeker doen!

1 like

Vaak is minder meer :wink:

2 likes

Dat is een mooi model! :thumbsup:

Vond ook deze nog…de Lunova Datum. Zo te zien een nieuwe telg in de familie :ok_hand:

3 likes

Wow, fraai zeg. Ken het merk niet zo goed, en zoals @johngo aangaf niet veel besproken hier op het forum. Me eens meer in verdiepen.

Mooi ding, was ik niet tegengekomen! Dat maakt het er weer makkelijker op :wink:

2 likes

Ik kan nergens iets vinden over een mogelijke prijs? :confused:

dat is vaak een goed teken

1 like

Die zijn blijkbaar net aangekondigd, vandaar…
http://forums.watchuseek.com/f503/baselworld-2017-mļæ½hle-teutonia-sport-lunova-models-4162146.html

1 like

Ah I see… :blush:

Damasko vind ik heel mooi!
Maar heb je zelf dat ā€œechte oude fliegergevoelā€ zou ik voor een Stowa of Laco gaan…
Bij Laco lijkt het wel een mix and match! :+1:
A of B plaat, 42 of 45 mm, verschillende uurwerken, voor iedereen is daar de ideale flieger wel uit te kiezen…
Succes met de keuze !

Mee eens…bij mij doet Stowa denk ik ook wel het meeste een echt Flieger gevoel geven.

Moet zeggen dat ik bij Stowa ook een moderne variant van de Flieger heb overwogen, weer eens wat anders! De TESTAF T01. Het moderne/minimalistische spreekt me erg aan, maar ja … weer die draai schijf … (Al heeft de T02 die niet …) EN erg groot. 45mm.

2 likes

Zeker een stoer model…maar inderdaad 45mm :angry:

Prima topic, ga ik volgen. Ik sta zo’n beetje voor dezelfde afweging, zij het dat een draaibare bezel voor mij in orde is. Met name die Stowa Fliegers spreken mij erg aan. Er wordt terecht een hoop melding gemaakt van Damasko en Sinn maar voor de zekerheid toch nog wat foto’s van Stowa; :hugs:

Mocht iemand heel toevallig nog een Damasko DA46 hebben en er voor, ik noem maar wat, €1.000,- van af willen dan hou ik me aanbevolen…:wink:

:white_check_mark:

4 likes

Dat zijn geen ā€˜eigen’ plaatjes toch Victor? (just checking met mijn DA46 in het achterhoofd) :grinning:

Nope, nog niet…:wink:

(Geen druk hĆØ, geen druk…:stuck_out_tongue_winking_eye:)

1 like

I know…(maar stiekum toch flink aan het piekeren geweest gedurende de dag!)

1 like

Tjonge, vind ik zojuist nog een extra briefje van 50,- in mijn lente jas…:wink:

2 likes

Dat gaat prima zo…ik wacht nog ff een dag of 10 :joy:

:+1:

(ps excusi aan de rest voor deze slow-chat)

1 like