Haha, ik dacht hetzelfde toen ik deze op Baselworld voorbij zag komen deze week Ik hou het in gedachte.
Heb wel even zitten kijken naar de Terranaut III Trail, lijkt veel op de Sinn, maar vind de cijfers iets te geel. De Terrasport nog niet goed naar gekeken, ga ik zeker doen!
Dat is een mooi model!
Vond ook deze nogā¦de Lunova Datum. Zo te zien een nieuwe telg in de familie
Wow, fraai zeg. Ken het merk niet zo goed, en zoals @johngo aangaf niet veel besproken hier op het forum. Me eens meer in verdiepen.
Mooi ding, was ik niet tegengekomen! Dat maakt het er weer makkelijker op
Ik kan nergens iets vinden over een mogelijke prijs?
dat is vaak een goed teken
Die zijn blijkbaar net aangekondigd, vandaarā¦
http://forums.watchuseek.com/f503/baselworld-2017-mļæ½hle-teutonia-sport-lunova-models-4162146.html
Ah I seeā¦
Damasko vind ik heel mooi!
Maar heb je zelf dat āechte oude fliegergevoelā zou ik voor een Stowa of Laco gaanā¦
Bij Laco lijkt het wel een mix and match!
A of B plaat, 42 of 45 mm, verschillende uurwerken, voor iedereen is daar de ideale flieger wel uit te kiezenā¦
Succes met de keuze !
Mee eensā¦bij mij doet Stowa denk ik ook wel het meeste een echt Flieger gevoel geven.
Moet zeggen dat ik bij Stowa ook een moderne variant van de Flieger heb overwogen, weer eens wat anders! De TESTAF T01. Het moderne/minimalistische spreekt me erg aan, maar ja ⦠weer die draai schijf ⦠(Al heeft de T02 die niet ā¦) EN erg groot. 45mm.
Zeker een stoer modelā¦maar inderdaad 45mm
Prima topic, ga ik volgen. Ik sta zoān beetje voor dezelfde afweging, zij het dat een draaibare bezel voor mij in orde is. Met name die Stowa Fliegers spreken mij erg aan. Er wordt terecht een hoop melding gemaakt van Damasko en Sinn maar voor de zekerheid toch nog wat fotoās van Stowa;
Mocht iemand heel toevallig nog een Damasko DA46 hebben en er voor, ik noem maar wat, ā¬1.000,- van af willen dan hou ik me aanbevolenā¦
Dat zijn geen āeigenā plaatjes toch Victor? (just checking met mijn DA46 in het achterhoofd)
Nope, nog nietā¦
(Geen druk hĆØ, geen drukā¦)
I knowā¦(maar stiekum toch flink aan het piekeren geweest gedurende de dag!)
Tjonge, vind ik zojuist nog een extra briefje van 50,- in mijn lente jasā¦
Dat gaat prima zoā¦ik wacht nog ff een dag of 10
(ps excusi aan de rest voor deze slow-chat)