Nieuwe Fieldwatch/Flieger?

:rofl::rofl::rofl:

De Stowa site staat hier al de hele dag open. Zoveel tijd hebben we niet meer! :sweat_smile:

1 like

Chips! The Horror…the horror… :grinning:

(ps ben overigens wel serieus als ik zeg behoorlijk aan het piekeren over mijn DA46)

1 like

En dan de vraag zonder of met logo en date … Ik heb eigenlijk altijd gezegd zonder géén van beide … maar na eindeloos plaatjes kijken op Instagram zou ik me mening wellicht veranderen, zeker met het nieuwe Stowa logo.

2 likes

Zelf denk ik aan met logo maar zonder datum.

2 likes

Tja, herkenbaar. Er zijn vwb Stowa voor mij vijf keuzes. 3 x automaat 40mm zonder logo, met logo en met logo en datum. Historisch gaat mijn voorkeur uit naar de eerste optie, maar een datum is soms best prettig.

Daarnaast 2 modellen met handopwinding. Feitelijk historisch nog juister (het wordt taalkundig een zooitje, I know :wink:) Een zonder secondewijzer en een met kleine seconde. Hmmm… lastig. De laatste is 41mm en 12 mm dik. Prima, maar ik denk dat de automaat 10.5 mm dik lekkerder op een nato gaat.

Momenteel gaat mijn voorkeur naar de 40 mm zonder logo uit. Denk ik…, toch?..:wink:

2 likes

Het enige wat me eigenlijk tegenhoud is dat er geen schroefkroon op de Stowa Fliegers zit. Dat is het voordeel van de Tudor maar die heb ik al gehad. Briljant horloge trouwens en momenteel de mooiste uit de collectie…

Nog niet hier voorbij zien komen maar wel erg mooi:
Alpina Startimer AL-525GB4S6. Gezien met 52 procent onder retail prijs bij Altstadt Juweliers.

2 likes

Ik zou nu denk ik gaan voor de Flieger Klassik 40 logo and date. Ook lekker plat 10,2mm. Zonder sec wijzer btw ziet er vreemd uit …

Volgende week veel op reis, dan mooi tijd doden op het vliegveld met horloges kijken en passen. Toch maar even goed kijken naar de Tudor Ranger. Volg je hart! :kissing_heart: En nu maar hopen dat die klik er ook is op de pols.

1 like

Succes! :thumbsup:

Ook al naar gelonkt, veel horloge voor het geld, maar met die 45mm een no-go voor mij.

Dit is 104 St Sa I van Index, de 104 St Sa A van Arabic

1 like

1 like

Kijk ook eens naar Biatec Corsair. Nieuw horlogemerk uit Slowakije met een zeer geslaagde flieger in mijn ogen. Vooral de opgelegde nummers vind ik prachtig.

Oef … die Tudor is wel mooi zeg … zojuist bij Gassan op Schiphol op de pols gehad. Zelfs op staal vind ik het mooi, en dat terwijl ik helemaal geen staal man ben! Even laten bezinken :wink:

2 likes