Ga maar uit van 30 mm; Tissot dameshorloges zijn over het algemeen erg klein
Gaaf ding met leuk reliëf in de wijzerplaat! Als deze uit is ga ik hem zeker een keer passen, ben bang dat hij ook voor mijn pols te groot zal zijn als ik alle reacties lees…
Dat ja, voorbeelden genoeg waar het herenmodel 42mm is en het damesmodel max 30mm. Bij de prx valt het me nog mee dat ze voor een best schappelijke 40mm hebben gekozen.
Over een gave genta gesproken:
Wel een iets andere prijsklasse als de prx
Yes 10x meer. 6000€
Ik drop hem even hier voor jullie, alle belangrijk info op een rijtje
Ah, mooi. Proficiat en heel veel draagplezier
Leuke specs. En nog steeds best dun voor een automaat met zichtbodem.
Case: 40mm diameter x 10.8mm height - 44mm lug-to-lug - stainless steel case, brushed with polished accents (rose gold PVD bezel on the white dial model) - sapphire crystals front and caseback - 100m water-resistant
Foto?
Veel plezier ermee.
Mooi. Mooi. Mooi.
Ja, want nu kent niemand Tissot
Vandaag de wit linen ontvangen. Die heeft een wat chiquere uitstraling dan de blauwe, die sportiever oogt. De linen structuur zie je bij een bepaalde lichtinval en is subtiel.
Mooi stel bij elkaar.
WilTissot
Ik spreid mijn risico’s met beleggen
Ik heb de blauwe. En als ik het goed heb, heeft de blauwe een sunburst waar de zwarte een fijne linen afwerking heeft.
Voor nu wil ik de blauwe nog niet kwijt.
Ik zat zojuist enkele reviews van het horloge te kijken. De seconden wijzer lijkt gewoon iedere marker te missen.
https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/5/0/b/50b21f5913346594e05243030dbe0a07802c32c4.jpeg
Zal wel exemplarisch zijn. Mijn blauwe is rete strak op de indices.