Nieuwe ‘Genta’ Tissot PRX, onbekend bij Tissot, iemand?

Waar?

1 like

De gouden moet nog gereleased worden. Je kan m pre ouderen bij bouman online. De 35mm is trouwens tot nu toe alleen in goud te pre ouderen.

1 like

Sorry, sorry allemaal ik dacht 36mm gelezen te hebben. Maar het is die stalen 35mm met gouden fluted bezelring

Maar er komt een goudkleurige aan, dan zal er ook nog wel een stalen uitvoering komen. Maar voor nu nog geen info over te vinden is

1 like

deze met fluted bezelring is ook 40 mm hoor…

3 likes

Die 36mm zou ik wel kopen voor tussen 300 en 400! geen probleem dat het quartz is

“de ziel” van een massaproduct wat je op elke hoek van de straat vindt :joy:

Dan heb je jezelf mooi wat laten wijsmaken door de marketing afdeling.

6 likes

Jij denkt wel veel gelezen te hebben he? :rofl: die fluted is ook 40mm slaaptablet.

2 likes

Jullie hebben allemaal gelijk. Ik dacht echt dat die met gouden fluted bezel een 35mm was. Maar het is idd gewoon dezelfde kast, allemaal 40mm.

Ik ga hier voorlopig niks meer zeggen en in de hoek staan :grimacing::roll_eyes::pensive:

Een fijne kerst avond allemaal

5 likes

Het is je vergeven :rofl::rofl::rofl::rofl: maar wel raar dat die gouden prx al 3 maanden in pre order staat en er nog niks duidelijk is wanneer die nou komt…

3 likes

De eerste quartz’en en powermatic’s hadden ook wel de nodige vertraging hoor. Lijkt erbij te horen.

En waarom zijn wij -daar reken ik mezelf ook onder- zo ongeduldig, eigenlijk?

Nou?
:rofl:

Verslaving…

Elke paar maanden een “nieuwe”

Nja, er stond op de site dat ie eind 2021 zou verschijnen. Kan aan mij liggen maar we lopen toch redelijk op het einde nu🤣

De quartz en powermatic waren eerder voorzien. Dat heb ik van Bouman in Culemborg, en die is goed op de hoogte van Tissot.
En het hoort een beetje bij het aanwakkeren van de koorts hè.

1 like

Vraag mij zelfs af wat de regels omtrent deze pre-orders zijn in de EU. Lijkt me straf dat als je een aanbetaling zo maakt dat ze je lekker een jaar kunnen laten wachten. Zo ben je in Duitsland volgens mij verplicht om altijd de specifieke datum van release te melden.

Ja inderdaad, maar het blijft wel lekker spannend zo op deze manier​:rofl: beetje zoals rolex… wel betalen maar geen idee wanneer die komt​:joy::joy:

1 like

Volgens boumanonline, hebben ze dit horloge gevonden bij als het ware een datalek bij Tissot (ongelukje of niet?..). Ze zeggen ook niet te weten wanneer deze gereleased wordt en dat de gelekte data alweer verwijderd is. Tegelijk zeggen ze dat ze denken dat hij in het voorjaar komt voor 495 euro.

Zwitsers voor marketing?

En tuurlijk zit de pre-order prijs onder de verwachte prijs van 495🤣 klinkt inderdaad meer als een marketing stunt imo. Waarom zou een kleiner model meer kosten dan z’n grote broertje? Omdat er een pvd laagje op zit? Denk dat het gewoon rond het zelfde bedrag zal gaan zitten.

Hier voor de liefhebbers nog een paar foto’s van de PRX automaat.

25 likes

Heel mooi hoor! :ok_hand:t2: genieten die plaat en kast

1 like