Nieuwe ‘Genta’ Tissot PRX, onbekend bij Tissot, iemand?

ja dat begrijp ik, maar is een indicatie voor de euro prijs.

1 like

Ziet er goed uit! 350 euro is de adviesprijs zo te zien. Ik twijfel of ik er niet gewoon een zal bestellen…

1 like

Erg mooi. Ik twijfel nog erg tussen de blauwe en de witte…blauw is cool, wit is chique…:thinking:

1 like

Waar? Hij is toch nog nergens te vinden?
Ook geen definitieve prijs volgens mij…

Vind hem zelf ook wel interessant :thinking:

In de UK is een model beschikbaar

Op de tissot website?

https://www.chisholmhunter.co.uk/gents-tissot-prx-quartz-black-dial-stainless-steel-bracelet.html

Google op ref nummer :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

De zwarte is inderdaad te bestellen via de UK of via frankrijk.
https://ocarat.com/recherche?id_search=1&search=PRX+Gent+quartz
De blauwe en witte staan er ook op, maar deze heeft een levertijd van 10-15 dagen volgens de website. Al weet ik natuurlijk niet of dit ook daadwerkelijk zo is. Ik twijfel zelf tussen de blauwe of zwarte versie.

2 likes

Nice, thanks.

Misschien dat ik later dit jaar die witte nog ergens ga oppikken. Wil eerst wat “echte” foto’s zien…

Met Welcome krijg je nog eens 10% korting bij Ocarat. Ik heb zojuist de zwarte versie besteld. Even afwachten tot hij binnen is, dan zal ik een NA doen :wink:

8 likes

Voor het eerst sinds lange tijd dat ik geïnteresseerd ben in een Tissot.

Het is natuurlijk niet geheel origineel. Maar ik ben al een tijd fan van de “Genta look” met geïntegreerde bracelet. Als ik het geld er voor over zou hebben zou ik de Vacheron Constantin Overseas 4500V/110A-B126 kopen.

Maar aangezien die het niet gaat worden vanwege de prijs keek ik ook naar de IWC 3229/3239 Ingenieur

En naar de Zenith Defy classic. Ook al moest ik concluderen toen ik hem in het echt zag dat het toch niet de look is waar ik naar op zoek was.

Maar deze Tissot is zeker een leuk en betaalbaar alternatief voor deze look. Moet zeggen dat ik hem erg mooi vind op de foto’s. Jammer dat ze geen mechanische versie hebben. Die zou het volgens mij best goed doen.

4 likes

De Zenith Defy heb ik vorig jaar in Kopenhagen gezien en vind ik heel erg mooi. Helaas ligt de prijs daarvan rond de 7k als ik het goed heb en liggen mijn prioriteiten momenteel ergens anders :wink:
Deze kost nu 325 euro en dat vind ik nog wel het proberen waard. Sowieso wordt het met al die automaten en een handopwinder ook wel eens fijn om gewoon een horloge te pakken zonder deze op tijd te moeten zetten.

2 likes

Ik ben benieuwd, ziet er op de plaatjes leuk uit voor dat geld!

1 like

Volgens een Duitse website va 15 januari leverbaar:

Olfert

2 likes

Ik gok dat ik deze ook wel om de pols ga hangen…

Al heb ik de gentleman ook gehad en heeft die toch redelijk vlot de collectie ook weer verlaten

Gaaf ding zeg, ik ben wel benieuwd naar “echte” foto’s

Wit met chromen indices zou mijn voorkeur hebben… Maar die zwarte is ook :ok_hand:t2:

Hier ook de zwarte besteld, zou morgen op de post moeten gaan (als mijn Frans me niet in de steek heeft gelaten)

5 likes

Mooi, ik ben benieuwd naar de foto’s, heren :sunglasses:

Ik word toch wel erg hebberig van die foto’s, lijkt mij een heerlijk retro horloge! Ben benieuwd naar de eerste ervaringen!

Deze zit wat lomp om de pols denk ik?