Nieuwe ‘Genta’ Tissot PRX, onbekend bij Tissot, iemand?

Ja… ik weet niet precies wat het was.
Het zou een mooie 1 piece collection kunnen zijn maar bij mij kwam hij gewoon de doos niet uit.

Ik ben ook wel benieuwd naar de sluiting. De rest van de band ziet er heel netjes uit.
Wel een aparte manier van bevestigen met die schroefjes. Lijkt op een quick release, schroefjes naar elkaar toe knijpen en band is los. Dus er zal ook wel een rubberen strap komen, lijkt me zo.

7 likes

Ik ben erg benieuwd naar de zwarte. En of er andere banden beschikbaar komen. Wissel graag af.

De Gentleman vind ik ook erg mooi, maar een tikkeltje te saai…

1 like

Dat is het inderdaad, die Gentleman is mooi maar te netjes. Deze Genta stijl horloges past ook beter bij mij. Ik draag eigenlijk nooit een dresswatch.

Mooi toch

8 likes

Ik vermoed de bekende Tissot vlindersluiting met drukknoppen. In Google afbeeldingen kom ik die tenminste tegen, zoals die op de Belgische website heeft gestaan voordat ze zijn verwijderd.

Dat zouden alle merken mogen doen (wat mij betreft). Ik wissel nu in principe niet als er geen quick release op zit. Zo’n hekel aan beschadigingen op de lugs.

4 likes

Zelfde oplossing als voor de ML Aikon. Werkt super

1 like

Zeker maar net als bij de Zenith Defy mogen ze ook hier het “Italic” PRX verwijderen
Hoop dat er een automaat komt
Zou de tekst onder dan ook meer in balans brengen

2 likes

Iemand al nieuws over pakketje onderweg?

Moet nu zeker importkosten betalen vanuit Engeland? Verwacht trouwens ook dat pakketpost vanuit daar érg lang gaat duren wegens de corona.

Ben zeer benieuwd naar de horloges! Hopelijk snel wat echte foto’s.

1 like

Ik heb hem in Frankrijk besteld, maar je moet vanuit de uk inderdaad 25% er bij rekenen volgens mij.

Vrijdag mail over ontvangen, maar nog geen trackingnummer. Morgen even afwachten

2 likes

Ik heb die met zwarte wijzerplaat net bij Olfert besteld. Ik kon niet langer wachten :grin::woozy_face:
Maar daar zeggen ze dat het horloge vanaf 15 januari beschikbaar is.
Dus toch nog even wachten…

2 likes

Ik heb track en trace ontvangen en hij ligt bij de vervoerder.

5 likes

Oehhh… Waiting like

2 likes

Ja zoiets ja…

images (8)

5 likes

NPAP

Ben zeer benieuwd naar de foto’s :+1:

3 likes

Nog even wachten…
leonardo-dicaprio-lw8LA6

2 likes

Ik ook :grin:

1 like

OQ kastvorm is wel in trek merk ik. Na Tissot zie ik ook een Batavi kickstarter.

https://instagram.com/batavi_watches?igshid=n3q4dvsdojl0

3 likes

Die zien er niet verkeerd uit, automatisch mag ik hopen?

Edit: ik zie dat er een miyota in zit.
Ze zijn nu allemaal uitverkocht op de website, ben benieuwd naar de prijs.