Nieuwe ‘Genta’ Tissot PRX, onbekend bij Tissot, iemand?

Je bent goed op de hoogte Johan :+1:

Dit is wel een erg knappe foto. Ga morgen even passen in DL. Woon aan de grens dus lekker shoppen. :smile:

1 like

Dus als ik het goed voor heb komt er vermoedelijk een iets kleinere versie uit, ergens in April ?

Is er al nieuws IVM Tissot eigen straps ? Want ik ben dol op mijn klokkie, maar zou een lederen band best leuk vinden, zonder hem custom te (moeten laten) maken.

Zag de versie met 18k bezel nu ook opduiken met blauwe wijzerplaat:
Niet meteen een versie waar ik zelf voor zou gaan, maar voor elk wat wils :innocent:

Fijn altijd dat links van Instagram zo lekker getoond worden; als de preview niet werkt mag dat lege kader van mij ook wel weg :face_with_raised_eyebrow: :sweat_smile:

1 like

:+1::sweat_smile:

10 likes

Ja dat had ik ook kunnen doen, maar in het verleden zijn er wel eens problemen geweest met het posten van foto’s van fabrikanten op het forum omdat dat in strijd is met reprorecht o.i.d. Daarom beperk ik me over het algemeen tot de link. :sunglasses:

Van mogen ze deze helemaal uitmelken, alle materialen en dial kleuren combinaties die er bestaan :smile: Tissot heeft echt goud in handen.

6 likes

Nog steeds Rosé goud ipv geel goud … :persevere:

1 like

Als je op de Mexicaanse site kijkt kan je de nieuwe modellen zien als je kijkt via collectie en dan PRX.
Wat is jullie mening?

15 likes

Mooi, nu nog een met zo’n gelijke dial als die in de automaten zit.

Kan de powermatic in zo’n klein model eigenlijk? Niet dat ik per se een automaat zou willen, alleen die dial er van is voldoende.

3 likes

Die met een lichtblauwe plaat is wel een lekkere zomerklatser zeg!

Ben erg benieuwd hoe ze er in het echt uit gaan zien!

4 likes

Zou volgens mij best moeten passen. Powermatic is een variatie op een 2824 en die is 25.6 mm:

https://shopb2b.eta.ch/mecaline/actual/mecaline/2824-2-2824-2-5.html

1 like

Ik wil die groene wel als automaat!

4 likes

Oooh heel cool gevonden! Dit is echt precies wat we nodig hebben qua opties :smile: Mijn vrouw en een vriendin zullen hier heel gelukkig van worden.

1 like

Zelf ook even proberen de link te zoeken mr niet gevonden. Zijn ze er al afgehaald of kan je even de link doorsturen want wilde de foto’s even zien

1 like

Via deze Link en dan naar beneden scrollen en op “descubrir” klikken, maar zoals u zegt zijn ze er afgehaald denk ik aangezien ik dezelfde stappen heb gedaan als daarnet en ze er nu niet meer opkomen.

Toen ik er daarnet ook op klikte om ook meer foto’s te zien kwam ik uit op een melding dat ik niet begreep maar waarvan ik denk dat er stond dat ze dit product niet meer hadden.

1 like

Ik heb dit even opgezocht in mijn geschiedenis en dit was de link van de pagina waar ik doorverwezen naar werd: https://www.tissotwatches.com/es-mx/t1374101109100.html

1 like

Zal wel weer een datalek ‘per ongeluk’ zijn. Mooie marketingstunt zodat de forums ook weer wat verder kunnen speculeren.

12 likes

Heb vanmiddag de blauwe om de pols gehad, vind de band persoonlijk te breed.
De 35 zou eerder een optie zijn!