Thanks!
Sterker nog, het is een zogeheten build. Seiko wijzerplaat en uurwerk in een kast a la Explorer met een bijbehorende Oyster band.
Net even gepast. Ik vind wel dat de gebrushte kast en band veel minder opvallen in het echt. Dat vind ik wel jammer
Is dat die 40mm of 35mm?
40
Oogt prima op je pols.
Ja de maat is super voor mij. Ben me alleen aan het bedenken of ik het horloge 750 euro mooi vind
Ik die kleurcombinatie niet… maar anderen
Blijf het toch apart vinden dat bij juweliers de horloges met uitgetrokken kroon aan klanten worden gegeven om te passen … …
Ja dit is ook niet echt een juwelier te noemen. Vond het ook al raar. Zeker omdat dit een automaat is en de batterij dus niet leeg kan gaan
Wow! Hoe bevalt deze? Persoonlijk vind ik deze echt disproportioneel duur vergeleken met de normale PRX. Deze is toch dik 2k?
Daar ga je geen spijt van krijgen
Ik zag net deze post op instagram.
Leuke photoshop, gerucht gaat dat er een prx chronograaf zou komen. (wishful thinking, van de poster)
Denk dat Tissot alle reden heeft om dit model maximaal uit te buiten. De PRX lijn is een schot in de roos en een omkeer punt geweest voor Tissot.
Eh, hallo? De Gentleman reeks en Visodates deden en doen het ook zeer goed. Lang voor de PRX op het toneel verscheen…
Volgens mij is ie uitgetrokken