Nieuwe ‘Genta’ Tissot PRX, onbekend bij Tissot, iemand?

Op HF al eerder gezien dat er leren Tissot banden zouden komen voor de PRX serie. Ik zie nu voor het eerst PRX’en bij Uhrenlounge staan met leer, zowel de quartz als Powermatic versie.

Zelf ben ik niet zo’n liefhebber van leer, maar dit ziet er niet slecht uit.

afbeelding

1 like

Ook bij eugene van baal, zijn daar op voorraad waaronder de nieuwe groene prx

1 like

Gekocht?

Nee, was even door de website aan het kijken.
Zag die lederen banden en toen heb ik de pc maar afgesloten.

1 like

Skirre niffo

Ik hoop dat ze ook met rubberen banden komen.

Een groen leren band voor de PRX zou ook wel interessant zijn🤩

Niet vanwege koopdrang, ik vind dat brede leer zo gruwelijk lelijk.

1 like

Past totaal niet bij het vintage karakter als je het mij vraagt

Tsja, dat kan zijn. Ik vind dat leer echt lelijk :grimacing:

Ik vooral de aansluiting, dit is een veel mooiere oplossing

il_570xN.3295979555_mzpn

En anders op staal. Maar rubber? Nee.

1 like

Ik denk dat die oplossing niet zo goed werkt.

Leer vind ik een vreemd gezicht. Denk dat rubber beter zou werken.

Onlangs deze en dagje geleend van een collega. Deze kleurstelling hier nog niet veel voorbij zien komen.

4 likes

Wat vond je er van ? Koop je er nu zelf ook 1?

Vind deze kleur persoonlijk het minst sprekend. Zou lekker voor blauw of groen gaan en anders zwart.

1 like

Ik vind persoonlijk de prx sowieso niks. Niet mijn horloge. Maar hij is er blij mee, en de wijzerplaat in deze crème kleur is wel mooi :ok_hand: hele mooie sjieke tint en icm de gouden bezel geeft deze het horloge met meer cachet

Misschien niet op de 35mm maar zo te zien heb je hier meer dan voldoende houvast dus ik zie niet waarom dit niet zou (kunnen) werken.

Heb t gevoel dat die leren flapjes aan de zijkant naar boven willen/ te makkelijk iets aan blijft hangen… en dat extra slijt als t midden leer is vs t stalen linkje bij de prx.

In beide gevallen vind ik staal sowieso mooier.

Ik ben geen bandenmaker maar het leer moet natuurlijk wel stevig genoeg zijn en wellicht extra verstevigd worden. Maar ik heb deze manier van aanzet vaker gezien. Zonder problemen.

Zo te zien komt er ook een goud pvd PRX in 40 mm:

Niet dat ik verwacht dat deze heel populair gaat worden hier op het forum, maar misschien toch het vermelden waard. Stel je wilt van de zomer lekker veel bling om je pols :innocent: :innocent:

1 like