Nieuwe ‘Genta’ Tissot PRX, onbekend bij Tissot, iemand?

Nu een (blauwe) automaat van 35mm :drooling_face:

3 likes

Yep; dat zou mooi zijn. Ik zie het nog niet zo gauw gebeuren, maar wie weet. Ik zag die 35 mm quartz ook niet aankomen omdat Tissot eigenlijk al jaren nauwelijks aanbod had in de “mid size” klasse. :thinking: :blush:

1 like

40mm met een lug tot lug van 44mm? Hoe klein zijn jouw polsen?

1 like

Door de fixed lugs/geïntegreerde band kun je beter 51 mm aanhouden als lug to lug, dat is dus wel flink voor menig wat mensen.

2 likes

Dat is echt een onjuiste redenering, ik heb hem gehad en hij viel juist een stuk kleiner dan ik dacht met de geïntegreerde band. Jammer dat ik het nu niet kan nameten.

Hier op een pols van 16,5cm, ziet er ook niet mega uit.

Ik weet niet hoor, maar 16,5cm is wel het ielste wat ik ooit bij een kerel heb gezien.

14 likes

Dan ben ik zeker geen kerel; ik moet het met 16,0 doen :innocent: :sweat_smile:

Edit: hangt er ook wel van af waar je meet. Ik draag m’n horloges aan de andere kant van de knobbel, en daar meet ik die 16 cm, weet niet waar je die 16,5 gemeten hebt :thinking:

4 likes

Deze meneer is van Monochrome, of het de pols van Frank is, durf ik niet te zeggen. Maar op de foto te zien draagt hij hem voor de knobbel.

1 like

Ik snap al die ophef en paniek om het feit dat de Tissot PRX Powermatic 80 groot zou dragen totaal niet. Draagt namelijk helemaal niet groot. Gewoon een 40mm horloge. Niks aan het handje inderdaad.

5 likes

Net even gemeten; voor de knobbel is de maat bij mij ook ongeveer 16,5. Alleen draag ik m’n horloges niet daar dus meet ik daar normaal ook nooit :blush:

1 like

Gelukkig, dan mag je jezelf een echte kerel noemen :crazy_face:

1 like

:rofl: :rofl: :muscle: :muscle:

Jij hebt (had?) toch ook de Promaster diver? ALs je dat met elkaar vergelijkt?

U vraagt wij draaien…

En nog eentje met ook de Seiko 5 SNKL43 erbij…

2 likes

als je dan toch zo vriendelijk bent: wristshot promaster aub

Die heb ik niet in de spiegel. Wel gewoon normaal.

3 likes

@remy1986 heeft gelijk, als je naar het “kantelpunt” van de band kijkt komt de lugmaat veel groter uit.

Die PRX oogt duidelijk een stuk groter maar dat kan ook niet anders gezien de kastvorm, je foto hierboven laat dit ook duidelijk zien.

2 likes

Ik vind het ook duidelijk groter ogen tov de 42mm. Meer volume

1 like

Als ze die in meer “tiffany blauw” maken,
dan gaan ze daar een ton van verkopen :smiley:

Denk ik ook.

Valt mee hoor. Misschien deze foto beter.

3 likes