Nieuwe ‘Genta’ Tissot PRX, onbekend bij Tissot, iemand?

Met endlinks meegerekend (aangezien die natuurlijk vast zitten) 52 mm

Hoe valt de kast op jouw pols? Ik vind de achterkant van de kast vrij hoog zitten op mijn pols

wow :sweat_smile:

Vergelijkbaar met een speedmaster. De tissot draagt wel iets kleiner. Als ik de endlinks naast elkaar houd is de speedmaster net wat groter (2/3mm)

5 likes

De sluiting :wink:

7 likes

Als ze nu iets meer werk van de plaat en het gebruikte font/ logo hadden gemaakt was het een topper geweest.

Mooi ding, maar wat een saaie wijzerplaat weer. Misschien dat het zonnetje nog wonderen doet.

3 likes

Staat je goed.
Proficiat, nu kan het genieten beginnen!

Ik heb een polsmaat van tussen de 18,5 en19cm dus deze gaat mij goed staan :slight_smile:
Helaas moet ik nog even wachten, anders had ik zeker die van @Thomas96 overgekocht, zeer nette prijs.

PS Is de band nu echt zo makkelijk te vervangen?

1 like

Mooi horloge voor een concurrerende prijs! :slight_smile:

1 like

Ja de band is inderdaad bij de kast met 2 schroefjes als quick release los te maken.
Misschien dat ik een van de forum bandemakers wel een custom bandje laat maken… volgens mij moet deze ook wel mooi staan op leer.

1 like

Ik hoop dat Tissot ook met een rubber bandje komt. Maar leer zal denk ik ook best staan.

Het enige wat ik weet. Wat hij ook in de video zegt id dat het waarschijnljjk een quarz word. Wel jammer

Je hebt met een internet-aankoop toch 7 dagen bedenktijd?

Het formaat lijkt me best wel nog mee te vallen? In die real-life foto’s valt het mij een beetje op dat de wijzerplaat wat plat en leeg is.

Witte variant heeft geloof ik linen dial

1 like

Klopt idd. En Rosékleurige wijzers dacht ik. Maar even de plaatjes afwachten :wink:

Klopt. Volgens mij gaat hij hierdoor nog groter dragen.

Dayum, hier haak ik op af…

Jammer. Voor mijn 19,3 pols moet dit geen probleem zijn.

Komt overeen met mijn vermoeden.
Voelt de band niet stijf aan?

Ik vind de band prima. Hij is vrij soepel om de pols, maar de andere kant op wil hij inderdaad niet echt buigen. Gelukkig heeft dat ook geen nut :wink:

1 like

Oefff… dat valt beetje tegen. Lijkt ook huge vergeleken met de tudor.

En vergeleken met de Speedy vind ik het weer meevallen.