Nieuwe ‘Genta’ Tissot PRX, onbekend bij Tissot, iemand?

Het is inderdaad niet veel anders dan een speedmaster qua formaat. De lug to lug is ook ongeveer gelijk, alleen om een mooie aansluiting op de kast te krijgen lopen de endlinks door in de lijnen van de kast. Deze lopen echter wel al schuin naar beneden, dus het is geen 52mm rechte kast en daarna pas de bracelet.

Ik mis 2cm polsomtrek voor dit horloge. Als ze dit horloge nu in 34-36mm zouden maken…

1 like

Dat is de vrouwen uitvoering, die moet nog komen, denk ik

1 like

Blijf het toch heel vreemd vinden dat het model nog steeds niet weer is opgedoken op de site van Tissot zelf :thinking:

Inderdaad, vreemde actie van Tissot.

1 like

Iemand deze al in bestelling?

Ik wacht zelf op de blauwe.

3 likes

Ik vind hem te groot … had maximaal 38mm moeten zijn voor mij.

1 like

Op de UK site van Tissot staat hij er inmiddels wel weer tussen:

https://www.tissotwatches.com/en-gb/t1374101104100.html

2 likes

Zonde dat ze niet voor 36-38mm zijn gegaan.
Door kastvorm draagt hij een stuk groter.

Foto van de 36mm OQ op een kleine 18cm pols.

13 likes

Hopelijk volgt er nog een “dames” model…

2 likes

Vrees dat dat niet gaat helpen; die zijn bij Tissot vaak juist weer aan de kleine kant. De damesversie van de Gentlemen is ook maar 29 mm :grimacing:

1 like

Misschien is vintage een optie?

Dan maar wachten op de dames uitvoering. Dit type horloge zou inderdaad echt maximaal 38mm mogen zijn. En nu ik de foto’s zie liever nog iets kleiner. Nou maar hopen dat het dames model ook iets oversized wordt!

Die zal inderdaad rond de 35 mm zijn denk ik; dus dan moet je op zoek naar zo’n ref. 40205 :sunglasses:

2 likes

Zijn die nog een beetje te vinden?

Ik zie ze niet heel vaak langskomen; zal even zoeken worden vrees ik. :thinking:

1 like

Dit zijn ook nog mooie Genta stijl horloges van Omega :ok_hand:t2:

17 likes

Een aardige unboxing van de blauwe:

7 likes

Heerlijk dat schots👍🏻

Zolang het maar niet scheef is
:roll_eyes:

5 likes