Les ingekregen hier; humanen, geralden, didonen enzo
Mag ik wat uitleg?
Grafische MTS opleiding gevolgd dus ik ben een old school graficus. In vele vakken lesgekregen zowel theorie als praktijk. Net op het randje van het DTP tijdperk
En we slaan allebei niet aan op elkaars vaktermen😂. Dat is best grappig.
Het is ook alweer wat jaartjes geleden
Ik ben na het filmpje dat @WilSeiko plaatste gewisseld van wijzerplaat kleur. Kon gelukkig nog gewijzigd worden
Naar blauw gewisseld of andersom?
Ja, naar blauw
Moet eerlijk zeggen dat ik eerst zwart wilde bestellen, omdat ik al veel blauw heb. Maar toch weer op blauw uitgekomen.
En de lichte lijkt me ook wel wat.
Goede keuze denk ik! De zwarte die ik had vond ik heel erg flets in het echt, uiteindelijk teruggestuurd helaas
Ah maar dat ken ik! Daar ben ik tegen ingeënt.
Jammer dat Tissot met zijn horloges altijd de misstap maakt met vervelende lugwidths en te grote diameters. Verder zijn ze prijs kwaliteit echt onwijs goed
Of wij zijn zo eigenwijs om er andere bandjes op te willen zetten dan de designer had beoogd.
Qua diameters ben ik het niet met je eens. Juist Tissot heeft modellen in meerdere maten, waarbij de wat forsere pols niet wordt vergeten. Daar kunnen veel andere merken nog wat van leren.
Zaken die ik nog graag anders zou willen zien:
- banden met quick release;
- saffier met een goede AR aan de binnenzijde.
De Gentleman vind ik prachtig, maar 21mm lugmaat? Dat is gewoon echt vervelend.
Ze komen de grotere pols zeker tegemoet, en dat is goed! Maar voor de kleine pols, maatje 36-38mm is te weinig aanwezig vind ik. Voorbeeld is de Tissot Le Locle. Ik heb hem gehad en het is een prachtig horloge, maar ontzettend dressy. M.i. moet zo’n dresswatch gewoon 36 tot 38mm max zijn. Deze was 39.3mm en je merkt wel dat dat gewoon echt net te groot is.
Kijk, we kunnen er zo mee naar de disco
Het horloge zelf komt niet echt lekker in beeld met die idyllische kleuren
Maar wel een leuk “stijltje”
Hier nog een filmpje van de blauwe. Een review van de Schot uit het eerdere fimpje.
Check it out Guys.
Ze willen gewoon dat je bij de AD langs gaat en het originele Tissot bandje bestelt. Ze hebben er toch totaal geen belang bij dat jij hier om de hoek een x-merk bandje kunt kopen
Het lijkt GS wel met zijn 19mm lugsize
Voor een dresser vind ik zelf 18 mm toch wel de max. En dan tapered naar 16mm.