Nieuwe ‘Genta’ Tissot PRX, onbekend bij Tissot, iemand?

Eens wat betreft het taperen, maar ik vind 19 mm een prima maat, en ik heb echt geen grote polsen. Kleiner dan 18 vind ik zelfs al gauw te iel ogen.

Maar smaken verschillen natuurlijk :blush:

Ok deze wordt mijn volgende horloge. Nog iemand die hem besteld heeft en waar te vinden buiten UK site van Tissot zelf?

2 likes

Ik heb hem bij Olfert besteld, komt helaas pas in WK6

1 like

Filmpje drie keer bekeken, alleen al voor het Schotse accent. Heerlijk!
Mooi horloge ook, wordt zeker mijn nieuwe aankoop (en dat zeg ik niet snel…) In Engeland bestellen geeft tegenwoordig wat haken en ogen, Olfertt is denk ik wel een goed alternatief. Nog meer adressen waar hij online te bestellen is?

2 likes

Ik had hem bij Ocarat besteld, met code ‘WELCOME’ 10% korting. Ivm voor mij te grote maat retour gestuurd, en dit ging ook erg soepel!

Edit: zie nu dat hij niet meer op de site staat, wie weet binnenkort weer beschikbaar

Op Chrono24 staan er ook.

1 like

De zwarte of de blauwe. De blauwe staat 3weken levertijd bij zwarte op aanvraag.

Hier de zwarte ook bij Olfert besteld. Week 6 is de lever indicatie.

1 like

Ah ok, ik had niet verder gekeken.

Ik heb even de moeite gedaan om naar Tissot zelf te sturen en dit was het antwoord: (Ik ben wel belg trouwens maar denk dat voor jullie keeskoppen hetzelfde zal gelden :slight_smile: )

Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen en danken u voor uw interesse in onze producten en diensten.

Helaas zal deze horloge vanaf eind februari beschikbaar.

U zal dit op onze website kunnen bestellen of bij een erkend Tissot dealer.

1 like

Uhrenlounge Duitsland, leverbaar vanaf maart. Een goed adres.

Of Rigal in Frankrijk. Die geeft aan Beschikbaar. Ik heb daar geen ervaringen mee.

Hier een vergulde 40205, wel in de VS:

1 like

Die kastvorm is echt tof maar ik prefereer staal

1 like

Dat vermoeden had ik al, maar ik denk ik deel hem toch even. Is wel een heel net exemplaar :sunglasses:

2 likes

Ziet er inderdaad goed uit, misschien dat iemand anders van het forum zijn of haar slag slaat

1 like

Die is gaaf, maar bestellen uit het buitenland via ebay is voor mij een grote no-no.

Want?

Ik geef er sowieso de voorkeur aan om het horloge eerst in het echt te zien. Bovendien als de verkoper het niet goed opstuurt komt er een lading gezeik achteraan waar ik geen zin in heb.

1 like

Ach, het gaat vele malen vaker goed dan fout. Ik zou er een leuke deal niet op laten schieten

2 likes

Dat is zeker waar, maar je zult net zien dat ik degene ben waar het fout gaat.

1 like