Nieuwe Glashütte Original Seaq

Helemaal top dit!
Goeie maat, gave plaat en de datum op de juiste plaats.

Ik lust deze wel.

3 likes

Jammer. Ik was me stiekem al een beetje aan het verheugen op jouw foto’s, want zalm is mums, edoch zijn de foto’s van Sinn slechts bleh.

Het komt wel, alleen later. :slight_smile:

Dit is het wel hè👌

1 like

Zie ik ook meer $8800 in :wink:

1 like

Ik vind dit ook een mooi model! Maar het uurwerk vind ik voor die prijs een beetje matig, bij de bathyscaphe heb je tenminste nog 100 uur gangreserve en een kijkbodem…
Dat ontwerp is dan weer wat saaier

2 likes

Schitterend!!! :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

2 likes

Ik ben erg in dubio.

Ik dacht dat ik eruit was. Guess not. Ik ga even wachten tot die groene ook aan deze kant vd plas leverbaar word.

2 likes

Ik doelde vanzelfsprekend op edele eigenschappen zoals daar zijn: zin voor humor en avontuur, scherpzinnigheid en openheid van geest :smiley:

1 like

Glashutte Amphibia :face_with_hand_over_mouth:

1 like

En op horloges van een beschaafd formaat. Uiteraard. Ik zou ook niets anders durven aannemen.

1 like

Zieke watch niffo.

Ik vind het ook bizar dat er op horloges van deze prijs geen optie is met een metalen band…

Dat is wel het minste wat ik zou verwachten!

1 like

uhm

2 likes

Ik zou juist verwachten dat zodra je tegen de haute horlogerie aanschurkt metalen banden als vulgair gezien kunnen worden. :slight_smile:

Oh. Wacht. 8800, en een duiker. Het is nog te goedkoop om geen staal meer te doen. :slight_smile:

Hij is op staal best mooi, deze GO 62Amphibia.

3 likes

Mooi horloge? absoluut, vind ik het bijna 9k waard? Hell no.

Vind het niet zo mooi. Kunnen we missen hoor, deze.

Haha, oh pardon, niks gezegd, misschien geldt dat dan voor de Bathyscaphe 38

Ik blijf toch wel in beide geïnteresseerd, als ik weer 's naar een AD ga zal ik ze zeker passen!
Maar de prijs is wel hoog inderdaad…

2 likes

Klopt idd.

De 38 bathyscape is niet op stalen band te koop, de grotere broer wel. Voor mij geen harde dealmaker.

Dat is eigenlijk ook direct t enigste minpunt wat ik me kan bedenken. Die sailclothband is ook niet heel goedkoop. Volgens mij rond de €250.

Maar goed t kan heel goed zijn als ik de sea-q eenmaal gepast heb ik om ben. Dat t toch een go gaat worden ipv een Blancpain :wink:. Ik ga t over een tijdje meemaken.

En als je in t hogere segment wil gaan shoppen heb je gewoon niet veel keuze als je een duiker wilt.

Rolex sub/sd
JLC Polaris
En deze twee. Sea-q en Bathyscape.

En dan heb je t wel gehad dacht ik zo?

1 like

Wel jammer want de bracelet voor de grotere Bathyscaphe vind ik wel origineel!

3 likes