Dit topic is voor Nieuwe (Grand / King) SEIKO modellen.
Hierbij staat Grand en King tussen haakjes. Dit dient dan gelezen te worden als : Nieuwe Grand Seiko, King Seiko en Seiko modellen.
Credor staat er welliswaar niet bij, maar staat dichter bij Grand Seiko dan de doorsnee Seiko modellen.
Mocht er behoefte zijn aan een splitsing dan zou het voor de geïnteresseerden potentiële kopers een passende tweedeling zijn tussen enerzijds Seiko en King Seiko, Grand Seiko en Credor anderzijds.
In addition to the initial character being a H not S, it has an even numbered suffix, 002.
The next models to use the new model number system were the Prospex HBF001 and HBF002, and the King Seiko VANAC HKF001, HKF002, and HKF003. As you can see these models are numbered sequentially and the even numbered models have all silver colored cases and bezels.
Wat mij betreft zijn hier veel te veel opsplitsingen aan topics,bv Seiko is Seiko en onder dat topic zou elke Seiko geplaatst moeten worden etc.etc.,ik krijg er de weubbes van ,van al die aparte topics,je kan hier met één horloge bij manier van spreken in 100 topics terecht maar we zijn allen mensen met eigen smaak,voorkeur etc.etc. Ieder zijn meug.
Geen idee.
Weet niet wat een sub bullet is.
Ik wil er verder geen probleem van maken.
Het lijkt mij gewoon een ander merk dan seiko die een seiko- uurwerkje gebruikt en zo zijn er velen van. Het merk en de horloges spreken mij niet aan maar dat is persoonlijk.
Geen consternatie.
Er is niets op het horloge van nu (dus de horloges die in dit topic worden geplaatst) dat wijst op een Seiko of dat het onder een seiko vlag aan de man wordt gebracht aangezien de omslagdozen er niet bij worden geplaatst.
Vandaar mijn vraag of dit merk hier wel thuis hoort.
Inmiddels weet ik natuurlijk beter .