Nieuwe Hamilton Intra-Matic Chrono

Deze keer 40mm. Wat kleiner dan de vorige (ik meen 42mm) dus een stap in de goede richting (het origineel was 36mm).

Ik vind hem zelf erg geslaagd. En met net onder de 2k ook redelijk betaalbaar, al zou ik een Hamilton liever kopen met de kop er af. Al weet ik niet of deze ook zo snel afschrijft, het vorige model zag je ook niet veel (geen een hier meen ik zelfs?)

Hier meer info:

https://www.fratellowatches.com/new-hamilton-intra-matic-auto-chrono-an-introduction-with-live-pictures/

36 likes

Best een geil ding!

2 likes

En hij heeft dit keer wel een secondewijzer (thank you God).

Dit is wel heel bruut. :pray:t3:

1 like

Zeker niet verkeerd en qua formaat gaat het de goede kant op. Mag voor mij nog wat kleiner, dan zou die bijna goed zijn.

1 like

Wauw!.. qua maat, 40 vind ik MOOI.

1 like

Gaaf hoor!:+1:

1 like

Das een mooitje! Goede maat ook :ok_hand:t2:

1 like

Gaaf, bedankt voor het posten!

1 like

Ik vind hem prachtig, als de eerste uitvoering zo was had ik hem sowieso opgepikt. Mocht er een reverse variant uitkomen, dan gaat hij er ook wel komen.

1 like

Me like!

1 like

Zeer geslaagd IMO. :heart_eyes:

1 like

Heel mooie Hamilton ! :heart_eyes:

Alleen wel heel klein naar mijn smaak.

2 likes

Klein is het nieuwe groot :wink:

2 likes

Gelukkig niet, want dan kan ik wel stoppen met mijn hobby :slight_smile:

1 like

Erg mooi! Misschien wel wat te dik om er bijna 2k op stuk te slaan…

1 like

bedankt voor het delen van deze link,vind hem wel wat hebben.

1 like

De eerste heruitgave is al 42mm, opzich geen slecht formaat maar de pushers waren vrij enorm voor mijn gevoel.

2 likes

Zeker heel mooi! Al vind ik de omgekeerde kleurstelling persoonlijk mooier. Sta nu wel in dubio of ik een keer de moed en centen ga verzamelen voor de 42mm LE (die niet echt in prijs wil zakken), of moet wachten tot van deze de gebruikte op de markt komen,met als bijkomend voordeel dat ie net een tikkie kleiner is :thinking: En wie weet, misschien komt van deze ook wel een reversed panda uitvoering :heart_eyes:

1 like

Fraai hoor! I’m a fan.

1 like

Nice, maar een No Date zou m.i. nog beter zijn

2 likes