Grappig, nooit bij stilgestaan dan mensen hun trouwring afdoen ‘s nachts. Ik houd mijn trouwringen 24/7 om.
Heb zelf een of andere El Cheapo doos van de Kwantum/Action/Xenos of waar vrouwlief hem dan ook gekocht heeft. Niet te vergelijken met de duurdere boxen, maar volstaat prima voor mij.
Ik draag mijn trouwring enkel in de avond en in het weekend, dit omdat ik deze tijdens het werk niet aan kan. Juist daarom is het goed kunnen opbergen voor mij belangrijk. Anders gaat hij slingeren.
Deze zou ik niet doen, tenzij je er veel bomproof mee wilt reizen.
Ik heb hem gehad maar vond dat mijn horloges er te strak in zaten.
Heb nu een Rothwell en dat bevalt prima met de zichtdeksel.
Wellicht verkeerd verwoord?
Ik heb zelf naast mijn trouwring ook nog mijn verlovingsring en ring van mijn dochters om. Deze laatste wissel ik af met de zegelring van mijn opa of mijn eigen zegelring. Dus een vakje voor ringen kan handig zijn. Al klinkt trouwringen wat vreemd, maar ik denk een goede verklaring zal er zijn.
Het is wat boven budget, maar als je zelf een idee hebt over hoe je box eruit moet zien en je kunt niks vinden… laat er dan eentje maken
Ik ben heel tevreden over de kwaliteit/afwerking, is gewoon subliem. Communicatie vanuit de maker was wat minder (duurde lang en kwam met corona excuses).
Ik moet eerst nog een barbecue-meubel afmaken, een salontafel en een tv-meubel maken. Dus voor ik daarbij aanbeland ben. We hebben tijdelijke nachtkastjes gekocht totdat ik zelf gemaakt heb. Kan alles bij elkaar nog makkelijk een jaar duren.
Heb je er foto’s van?
Dat is dus mijn probleem, ik kan het zelf ook prima alleen heb voorlopig geen tijd. De nieuwe box moet een tijdelijke oplossing worden
Snap het haha. Weet dat bij sommige klanten in de productie/fabriek het verboden is om wat voor sierraden dan ook te dragen. Kom dat alleen zelden tegen, vandaar dat ik er ook eigenlijk niet bij stilsta.
Ik heb mijn eigen trouwring en de trouwring van mijn opa. Die is in 2009 gestorven en toen heeft mijn oma hem altijd in haar juwelendoosje bewaard. Nu is een paar maanden terug mijn oma overleden en werd er een briefje gevonden waarin onder andere stond dat de trouwring van opa naar mij ging. Deze door een goudsmid in Vleuten op maat laten maken en nu draag ik deze ook.
Precies dit! In de verkeringstijd van mijn opa en oma heeft mijn oma een gouden zegelring met initialen aan mijn opa gegeven. Mijn vader heeft dezelfde initialen en heeft deze ring ooit gehad. Laatst heb ik deze ring weer van mijn vader gehad. Ik draag hem bij speciale gelegenheden, tussentijds ligt hij in de kluis. Maar op dagen zoals kerst draag ik hem meerdere dagen achtereen, het is dan fijn hem tijdelijk netjes op te kunnen bergen.
Dat vind ik persoonlijk altijd jammer. Ik probeer de ringen van mijn vader en opa’s ook zoveel mogelijk te dragen en ik wissel per dag wellicht vaker van ring dan van horloge. Wel heb ik een ring van mijn opa wat steviger laten maken omdat deze wel heel fragiel was geworden. Nu draag ik hem met plezier en trots als mijn moeder ziet dat ik hem draag, wellicht trotser dan wanneer ik een van mijn vaders ringen draag wanneer ik bij haar ben.