Nieuwe horlogekist, gevuld nu ... :)

Op verzoek een paar piccies van mijn nieuwe horlogekist, nu gevuld… :slight_smile:

.

.

De HMT-jes krijgen een apart onderkomen, waar ik druk mee in de weer ben… :slight_smile:

Dank voor het kijken :slight_smile:

15 likes

Netjes op orde zo Rob. wordt tijd dat ik het ook eens zo aanpak…:relaxed:

1 like

Netjes :thumbsup:
Ik vond het al een mooie kist maar zo gevuld is een schitterende aanblik !

Pieter.

1 like

Een mooi geordende horlogeverzameling is toch altijd echt heerlijk om te zien. :thumbsup:

1 like

Prachtig… en een puike collectie! :thumbsup:

1 like

De mooiste voor mij zijn de twee goudkleurige dressers op de onderste rij van de onderste foto!

Maaruh, wat is dat voor vreemde grote klok op de onderste foto (bovenste rij, 2e van links)?

1 like

Ziet er top uit, een ware lust voor het oog :thumbsup:

1 like

Thanks allemaal, ik ben er zelf ook heel erg blij mee! :slight_smile:

Dat is een Molnija zakhorloge omgewerkt tot polshorloge… 50 mmm (ex kroon! :slight_smile: )

.

.

2 likes

:+1:

1 like

de onderste foto is nog op de oude lelijke bund… ze zit nu op een ko-strap vast zoals in de 1e 2 fotokes :slight_smile:

Mooi opgeruimd zo, veel plezier met de box!
Toch wel een mooi gevarieerde collectie, sommige exemplaren heb ik regelmatig langs zien komen maar lang niet allemaal. :smile:

1 like

Netjes! En los vd horloges heb ik dezelfde box…:wink:

1 like

voor die prijs hoef je het niet te laten he, toch? … :slight_smile:

1 like

Precies, veel geld aan een doos uitgeven is nooit goed😂 Ahum

1 like

Ik had dezelfde kist besteld bij w2d. Ik vond m mooi om te zien, maar wel wat te groot (ik zit nog ‘maar’ aan 10 horloges), dus ik heb m terug gestuurd. Zo helemaal gevuld ziet het er wel goed uit :thumbsup:
Ik ben nog wel aan het twijfelen of ik een lichte of een zwarte binnenkant mooier vind, maar ik ga sowieso voor iets met 1 verdieping en dan eventueel meerdere kisten :slight_smile:

1 like

Ik zie weer een 24h raketa, thx voor de reminder.
Op naar de baai! :grin:

Nette collectie!

1 like

lol
thnks

Je hebt al een flinke verzameling, mooi hoor ! :thumbsup:

1 like