Nieuwe IWC Pilot 41 Black en full lume

Maken ze bij IWC (eindelijk) een piloten horloge zonder datum, komt er een prachtige speelkaart voor in de plaats… ik vind het mmmmwa edoch het wel een badass uitstraling heeft. Oordeelt u zelf over de nieuwe IWC Pilot 41.

18 likes

Doe mij maar zonder kaartspel en met datum

5 likes

Kaart hadden ze van mij weg mogen laten.
Verder wel een leuk horloge.

2 likes

Hmm geen fan, ondanks de EUR 7200 vind ik dat ie “cheape” uitstraling heeft. Smaken verschillen gelukkig.

4 likes

De speelkaart op de dial is volledig misplaatst

1 like

c0673813f8491a8ebb5dd5a6fb1a9ed8

2 likes

Niet voor die vliegers van dit squadron.

2 likes

Oké, dank nu is het me helder

2 likes

Leuk horloge maar ruim EUR 7000 vind ik wel erg veel geld voor zoiets. Zou ik eerder voor Stowa gaan.

1 like

Bij IWC betaal je altijd een hele dikke premium. Voor een goede prijs/kwaliteit verhouding kun je beter bij andere merken kijken.

5 likes

Persoonlijk vind ik zo’n oplichtende wijzerplaat helemaal niets, meer iets voor kinderen of zo. Maar misschien is het heel functioneel.

3 likes

Me to.

1 like

Ik zet de joker in! Kast vind ik wel mooi, maar de afwijkende kroon, full lume en de kaart op de plaat verpesten het feestje voor 7k.

1 like

Ze maken al jaren een Big Pilot 43 mm. zonder datum.

1 like

Zonder Aas en met 6 svp! Hahahahaha!

1 like

Ik Aas er niet op… maar ik vind hem wel mooi :ok_hand:t3:

1 like

Akkoord, een kleine(re) pilot zonder datum is zeldzaam.

Ik vind het een gaaf horloge. Kaart had niet gehoeven maar op de een of andere manier stoort het mij totaal niet.

1 like

Dit is nou zo’n aankoop waar je enorme spijt van gaat krijgen lijkt mij. Waarschijnlijk zal de afschrijving zodra je de winkel verlaten hebt enorm zijn. (Maar zoiets weet je nooit zeker.)

1 like

Invicta kan het beter,
Next.

3 likes