Van de week even naar de juwelier om wat nieuwe IWC’s te bekijken omdat we er toch langskwamen!
Toen we langs de etalage liepen lag er een horloge naar me te lachen,binnengekomen eens gevraagd of ik die klok eens vrijblijvend om mocht hebben;en op slag verliefd.
Na de tegenvaller toen ik anderhalf jaar geleden de IWC portuguese 7 days in het echt zag ,was deze ingenieur van de vintage serie een schot in de roos!
Wat een schoonheid in eenvoud;forse klok en toch niet lomp en een prachtig zicht op het 80111 uurwerk!
Maar ja ,toch maar weer afgedaan en eenmaal thuis liet het horloge me niet meer los.
De volgende dag de juwelier gebeld en overleg gehad en een prachtige deal kunnen sluiten.
Ik ben nu een rolex armer maar een ingenieur rijker
Ze zeggen wel eens dat oude liefde niet roest, maar daar tegenover staat het spreekwoord: verandering van spijs doet eten, en van deze spijs loopt het water me in de mond:D
Veel draagplezier gewenst!
van harte
het is niet mijn type horloge ik ben meer van de lompe horloges … hele mooie wijzers overigens.
moet ook eerlijk gezegd kunnen worden toch?
maar een mooie aanwinst is het zeker!!
Prachtige horloge, alleen het woordje “ingenieur” had men weg moeten laten.
Ingenieur van IWC staat bij mij nl. voor een horloge met een weekijzeren binnenkast om de magnetische invloeden buiten de deur te houden.
Heel veel plezier met je fantastische aanwinst!
van harte
het is niet mijn type horloge ik ben meer van de
lompe horloges … hele mooie wijzers overigens.
moet ook eerlijk gezegd kunnen worden toch?
maar een mooie aanwinst is het zeker!!
Dank je Rick;het horloge is 42,5mm en 14,5mm hoog.
Niet echt klein maar zeker niet lomp inderdaad