Nieuwe limited voor Max Verstappen (Tag Heuer)

Beste mensen,

Zag zojuist dit bericht, maar kan er verder geen info over vinden.

Limited op 533 stuks! Nog niet bekend wanneer ze geleverd worden.

Gezien de populariteit van de oude modellen, wellicht zeer interessant en waardevast.

Wat vinden jullie er van? En wie heeft er meer info.

5 likes

Een Tag?

Nu nog 533 mensen zoeken het die ding willen

9 likes

Niet mooi.

Is deze al te koop via watch2day?

20 likes

Meh. Nee.

Ik vind hem ook niet mooi, Marc. Maar ieder zijn smaak nietwaar :slight_smile:.

Is dat nou een vrolijke Hilfiger? :grin:

5 likes

Fake. Dit is een Ck horloge van de Bijenkorf met een ander logo.

2 likes

Ik denk dat de Tag bashers in dit topic de populariteit van Max Verstappen onderschatten. Deze zijn binnen no time uitverkocht net als de eerste.

8 likes

Heb je die nou ook al? :flushed:

3 likes

Max word niet onderschat, de Tag daarentegen wel.

3 likes

De oude vloog als warme broodjes over de toonbank en werd daarna voor een meervoud weer te koop aangeboden, en verkocht!

Al vind je het niet mooi, dan is het altijd nog een goede investering.

2 likes

Eens met @Flipperkast, als je een paar centen wil verdienen is het de moeite waard maar hij is wel spuuglelijk.
Kan er niet over vinden. Over welk bericht van welke juwelier hebben we het hier?

Rood tot de 33 en de plek van de datum doen een beetje te veel denken aan schade in de eerste bocht. Jammer.

1 like

Nee hoor, ik heb geen illusies over de algemeen heersende smaak onder de burgerij.

En ik bash Tag zelf alleen maar als ze stom doen, je hoort mij de Monaco en veel Carrera’s niet die de modder halen.

Zelfs dit ding heeft iets kleurrijks, maar ik vraag me echt af of je dit horloge over 20 jaar nog even graag gaat dragen.

Ik vermoed ook dat deze limited snel uitverkocht is. De vorige was dat ook en er werd zelfs aanzienlijk meer voor betaald.
Mooi en lelijk blijft een lastige discussie.

Waardevast of niet, lelijk is deze zeker.

1 like

Volgens mij van Willegen uit Den Haag. Daar zag ik hem ook van voorbij komen:

1 like

Hartelijk dank!

1 like

Jammer dat de rolex en omega fans zich weer zo negatief moeten uitlaten.

Hoe zouden de reacties geweest zijn als op precies hetzelfde uiterlijk “rolex” had gestaan ipv tagheuer??
geloof dat ik het antwoord al weet…

1 like