Nieuwe limited voor Max Verstappen (Tag Heuer)

Ik heb een open mind voor alle merken, Rolex zelfs nog het miste wat dat betreft. Ik vind deze gewoon niet mooi. Heeft niks met het merk te maken , doe mij maar een tag carrera.

Heb zelf een Monaco en verschillende Carrera’s gehad, maar ik zou voor dit geld ook een andere Tag Heuer kiezen. Graag zelfs.

1 like

Vertel dan…

OMG. De laatste keer dat ik zoiets zag, bleek mijn monitor niet goed afgesteld

3 likes

Hoop gelul hier over waarde en Max en over TAG. En als het een Rolex zou zijn, nou dannnnnn!
Ik vind um (het horloge) niet verkeerd en zeker niet lilluk. Geen idee wat ie kost maar een leuke zomer-chrono is het zeker imho.

1 like

NIET mooi … :dizzy_face:

Snap het bijzondere niet mijn Heuer Autavia 2446c heeft dezelfde wijzerplaat (ok zonder datum geen automaat ) kortom oudewijn in nw zakken zijn altijd wel must haves voor deze klokjes.

Alles wat met Max Verstappen te maken heeft en in gelimiteerde oplage is verkocht is een goede investering en gaat je gegarandeerd flink wat geld opleveren bij verkoop.
Ik spreek uit ervaring :sunglasses:

Heb de oranje al… vind ik persoonlijk meer hebben dan deze rode

Dat dacht ik bij de vorige ook.
En dat was best wel een vergissing.

Niet mijn ding, maar dus met de rode band is de nieuwe limited,…
De rechter horloges op de foto zijn de eerste versie of mis ik iets?

Wel benieuwd hoeveel limiteds er nog gaan komen of is het gebruikelijk dat er elk jaar een nieuwe komt? Zoals die MotoGP horloges van Tissot.

… zijn de reeds bestaande Red Bull edities, waarvan deze Verstappen editie met rode band is afgeleid.

1 like

Weer geen automaat.

Dank!

1 like

Ze zullen een succesvol concept niet wijzigen. Ik vind quartz ook wel passen bij de moderne formule 1. Moderne techniek.

Niks tegen quartz, maar zit echt te wachten op een max automaat. Deze zal niet zoveel in waarde stijgen denk ik. De eerste automaat vermoed ik wel. Vandaar.

2 likes

Mooi. Zo wordt Jos ook nog een beetje geëerd. Zonder Jos geen Max, dus geheel terecht!

Groeten,

Tecco

Nu volg(de) ik de GP niet echt, maar heeft die Jos ook weleens een race uitgereden zònder brokken?

2 likes

Helemaal mee eens. “Nederlands rood” leuk gevonden maar slaat nergens op.

Jazeker, de ongelukken waren vaak oorzaak van iets te veel willen (compensatie voor het gebrek van de auto) of door een ander. Wat dat betreft is Jos wel aardig negatief in beeld gebracht en dat blijft dus hangen bij de gemiddelde persoon. Behoudens de Benetton heeft ie natuurlijk ook alleen maar mogen rijden in B/C-klasse materiaal.

Lelijk ding… de enige twee TAG Heuers die mij kunnen bekoren zijn de Carrera en de Monaco.