Nieuwe limited voor Max Verstappen (Tag Heuer)

Vind het zonde. 1 limited was mooi geweest. De volgende hadden ze pas weer moeten doen als hij wereldkampioen is mocht het zover komen.

Ach misschien volgend jaar hetzelfde model maar dan in het delfsblauw

Neem aan dat na de oranje en rode band, de witte en blauwe nog volgen. :grin:

1 like

Max heeft het niet van een vreemde. Maleisie 2001, Jos op zij best op een opdrogende baan houdt Schumi rondenlang op afstand, kijk maar eens op youtube.
Absolute regenmeester, kippenvel

Sporadisch

Jos ‘Grindbak’ Verstappen eindigde meestal zo :race_car:

2 likes

Toch maar een besteld, wellicht bevalt de rode Max en anders…

1 like

Net een mail gekregen van S&C. Ik zal vast niet de enige zijn.

Houd je maar niet vast aan de leveringsdatum. Ging bij de eerste limited ook volledig de mist in.

Misschien hebben ze daarvan geleerd dat kan ook :smirk:

Ik heb 'm gelijk besteld bij S&C!

Nieuwe klok voor op de (race)zondag. :slight_smile:
Volgend jaar maar eens 'n race meepakken. Zit te denken aan Oostenrijk. (Familie met een huis om de hoek. :slight_smile: )

1 like

Alvast gefeliciteerd, wel een beetje korting kunnen
krijgen?

Die verkoop je nooit meer denk ik zomaar :slight_smile:

Nee. :slight_smile:

Normaal vind ik Tag Heuer niet te pruimen, maar deze is zo fout dat hij stiekem wel weer leuk is.

Moi 5%. Probleem bij korting op dit ding is de populariteit en de beperkte oplage. Ze raken hem toch wel kwijt.

Euh …? Bedoel je ook wat je vraagt?
Bij brokken reed hij de race meestal niet uit. Dus heeft hij ook weleens races uitgereden zonder brokken? Ja, meeste uitgereden races reed uit zonder brokken! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Daar heb je een punt. U is wakker, bijdehand, of beide!

Hij is zelfs twee keer derde geweest in een F1 GP.

Is Max nu beter dan zijn vader, of heeft Max zwakkere tegenstanders?

Max heeft talent van vader en moeder, beetje karakter van moeder en super begeleiding van vader. Van alles dus het beste, ja hij is veel beter dan zijn vader die echt wel talent had en ook ruiterlijk toegeeft dat zijn zoon veel beter is.

Eh, ik zie nog bijster weinig electrische auto’s rondrijden bij Formule 1. Ik bedoel, kom op zeg! Fossiele brandstof is zoooooo 1999.

Behalve voor Trump natuurlijk, die wil weer op kolen gaan rijden.

2 likes

Nee kan mij de broek niet echt bollen dit.

1 like