Nieuwe limited voor Max Verstappen (Tag Heuer)

:joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy:

Geen fiere tent. Dat schept een band.

1 like

Maar tegenwoordig rijden ze wel een race uit op één tank benzine doordat er gebruik wordt gemaakt van een electromotor om energie op te slaan.

1 like

Er is een elektrische variant op F1 de zgn Formule E er rijden of reden
hierin ook een paar F1 oudgedienden mee.
Formule E is lang niet zo populair als F1 maar dat komt misschien nog.

Grt.

Alsof er een zwerm bijen voorbij komt…

wordt een elektrische auto lichter naarmate de batterijen leger worden? :nerd:

In principe wel iets maar het gewicht wat je aan rubber verslijt is meer.

En het vocht wat de coureur verliest is ook meer.

Slecht nieuws voor de liefhebbers die er nog geen hebben…

Bij Juwelier van Willegen: 15 stuks, alle 15 gereserveerd

Bij Schaap en Citroen: 150 stuks, alle 150 gereserveerd

Zijn dus allemaal zo goed als zeker al verkocht, alle 500 (of 533 stuks).

1 like

Kanonne, dat is snel gegaan!
Heb je eventueel nog gehoord of je een nummer kan kiezen bij de juwelier van jouw keuze?

Ik heb geprobeerd nr 33 te krijgen via S&C, maar ik wacht nog op bevestiging… :wink:

http://www.chrono24.nl/tagheuer/tag-heuer-formula-1-max-verstappen-limited-500-pcs--id6348548.htm

Koekoek.
Is toch niet normaal dit?!

Het is verder stil, maar het is dan ook nog geen eind September…

Vraagprijs is nog geen verkoopprijs. Verkoper mag vragen wat hij wil…voor € 3.000 kan je echt heeeeeeel veeeeeeel veeeeeeel mooiere horloges kopen. In die zin wel koekoek ja!

1 like

Niet mooi. Wel leuk een limited edition, maar bij Tag Heuer zie je wat dat betreft door de bomen het bos niet meer. Zo veel limited editions brengen die uit.

Heb deze ook gehad. Vond hem toch niet zo lekker dragen en vond hem wat groot voor mijn pols 44mm.

Uiteindelijk verkocht voor €1850,- geld bijgelegd en uur nieuwe breitling gekocht bij de juwelier.

1 like

Ik hoop dat de nieuwe me past.
Zo niet ga ik hem doorverkopen & naar een Nomos of Breitling Superocean Heritage 42 op Mesh!

@Thieuke, eens, maar 3K vragen… Vanwege internationale markt waarschijnlijk?

1 like

Een oplage van 500 is wel echt limited en een goede investering op dit moment denk ik. Omega brengt limiteds met oplages van 10000 uit dat is gewoon marketing.

Ik heb een poljot, nummer 215/300. Ook echt limited.
Waardevermeerdering nihil :smile:

1 like

Nu vergelijk je appels met peren. Deze horloges worden ook gekocht door F1 fans die daar vaak veel voor over hebben. Ze hebben vaak niets met andere horloges en hebben waarschijnlijk nog nooit van poljot gehoord. De Poljot Blue Angels is overigens bijn 2,5 keer zo duur als 10 jaar terug.

1 like

Lilluk ding… brrrr

1 like

Vandaar ook mijn smiley.
Die blue angels trouwens, vroeger was ik erg gecharmeerd van navitimer achtige modellen, maar ik vind ze nu echt niet mooi meer…

Smaak komt met de jaren ? Mijn vader zei dat vroeger al

1 like

Daar ben ik het mee eens. Ik vind alleen dat ze wel met enige regelmaat van een model een limited ed uitbrengen Vetgedrukte tekst