Nieuwe limited voor Max Verstappen (Tag Heuer)

Niet mijn smaak maar ik wens je er veel plezier mee en van :wink:

Wat valt je tegen in de afwerking?

Hij valt op, je hebt er een verhaal bij en je geld is niet weg.
Dan heb je al drie dingen die een gemiddeld horloge niet heeft.

2 likes

Ik vind de kast heel erg recht toe recht aan, geen vorm.
Ik weet niet.

De band draagt in ieder geval erg goed. Maar na de MM300 om de pols mis ik toch wat finesse. Opzich logisch, compleet ander horloge.

1 like

Kijk hoe recht-toe-recht-aan.
Te makkelijk icm quartz voor dat geld.

Laat ik het zo zeggen, Max verdient een betere Limited :wink:

6 likes

Bij bijvoorbeeld een Rolex Sub is dat toch niet anders? En die cost nog een stukje meer

Mjaah, je moet 't in het echt zien denk ik…:sweat_smile:

1 like

Ik vind het wel een heel fris ontwerp en geschikt voor jonge mensen.
Want die gaan echt niet met een ouwelullendaydate lopen.
Maar Rolex mag sowieso niet, de concurentie he? :wink:

Ik heb verder niks met Rolex hoor. Maar dat is ook weer 'n hele andere prijsklasse.

Ik vind de kast juist erg mooi. Mijn cal. 6 heeft dezelfde vorm en ik heb ergens gelezen dat het een verwijzing is naar oude Autavia’s.

Groeten
Rutger

1 like

Het gaat waarschijnlijk vanzelf wennen!
Ik zal wel eens kijken of ik wat vergelijk foto’s kan maken over wat ik bedoel.

1 like

Niet te lang over ergeren en genieten van het limited model. In ieder kun je hem zo omdoen en hopelijk genieten van een hele mooie race😊

1 like

Ik denk dat hier voor mij het lelijkste plekje van de kast zit.
Ze volgen niet de rand v/d tachyschijf, maar heeft de kast echt een andere vorm. Ik vind 't wat afleiden en goedkoop ogen. De Oris heeft een veel mooiere kast, deze oogt wat plomp/goedkoper.
Het zal denk ik wel wat sneller wennen. Misschien trok ik gisteren wat te snel mijn conclusie.

1 like

Het is gewoon een andere kast,… gewoon lekker van genieten. Grote voordeel, als hij je echt niet bevalt ben je hem zo weer kwijt. :+1:

1 like

Of de stalen band van de gewone RB edition erbij kopen… Dat ziet er wel top uit!

1 like

De band… Die is geweldig. Mooie sluiting & prachtige details!

2 likes

Blijf het jammer vinden dat er zo snel een nieuwe limited is gekomen.
De eerste was nog wel bijzonder vanwege de jongste coureur die een grand prix won.

Ik heb er nog eentje over voor 1550 euro, van u. Moet hem nog ophalen, dus factuur kan op uw eigen naam komen.

/einde reclame

Dacht dat jij niet aan woekerprijzen deed?:joy::joy::joy::joy: