Heb 1350 euro sinds mei gestald bij de juwelier . Had er mee mee kunnen verdienen
45% rente (op jaarbasis)
Doe je horloge maar weer af,⦠zonde hoor.
Welk horloge?
Snel verkopen.
Als ie net zolang loopt als Max rijd
Een horloge met een sandwich dial is meer iets voor Max deze week.
Poof, and itās goneā¦
Kon er niet aan wennen.
Ondanks alle enthousiaste posts, wat gaf de doorslag?
Dat hij er voor niks 400 euro mee kon verdienen ;). Had precies hetzelfde gedaan, trouwens.
Tja en dat het een lelijk (overpriced) apparaat is zal ook wel een rol spelen. Maar ja beter nu snel verkopen voordat de hype voorbij is
Enthousiastme was vooral vooraf.
Kastvorm kon me niet bekoren, maar vooral toch te extreem qua kleurgebruik. Die combo deed me hem echt niet genoeg waarderen voor het geld.
En nee, geen 400 euro op verdiend, maar netjes doorgeschoven naar een Ʃchte fan. Hij staat nu naast 'n 2016 exemplaar & helm van Max.
Fair enough, mooi dat een echte liefhebber 'm nu kan dragen.
Voor de liefhebber:
Bij Gassan ineens gewoon online te koop!
Max draagt ook hele andere Tag Heuers
Maar ben met je eens, Max verdient wat mij betreft een mooier ontwerp, en ook mechanisch
Inderdaad. Hebben er schijnbaar nog tientallen op voorraad⦠Verkoop dit keer toch tegen gevallen vrees ik.
Lijkt me sterk? Op marktplaats is al 'n levendige handel⦠Het lijkt er meer op dat ze er geen aandacht aan hebben gegeven?
Heb eens even gebeld. Ze hebben er 24 op voorraad :o . En kunnen er indien benodigd nog meer bestellenā¦
Handel zal wel even kritisch worden tot die op zijn.
Hmm raar. Aan mij verstrekken ze geen voorraad gegevens. Nog meer bestellen? Schaap wilde mijne graag terug kopen voor een andere klant. (Werd ik voor gebeld, raar verhaal hoor.)