Nieuwe limited voor Max Verstappen (Tag Heuer)

Veel geld voor een klok met een zwitsers niet reparabel wegwerp quartz uurwerkje…

Achja, en zo zijn er zo veel overpriced horloges, toch?

Helaas wel.

In de webshop van Gassan Kun je er 24 selecteren en afrekenen , as we speak.

1 like

En nog steeds op voorraad… is het geld op van de horloge speculanten?

Er staan er trouwens ook genoeg op Marktplaats; ik zou er eerlijk gezegd niet mee speculeren.
Voordat je het weet zit je met een stervensdure knalrode quartz opgescheept die je aan de straatstenen niet kwijtraakt :stuck_out_tongue:

Ook niet handig ingeschat dan van Gassan denk ik dan.
Aan de andere kant. Hij is net begonnen.
Als hij in Brazilië of Abu Dabhi nog wint, zullen er wel wat verkocht worden, en volgend jaar gaat hij denk ik (en velen met mij, maar de wens is ook wel eens de vader van de gedachten) hoge ogen gooien en dan zal de populariteit wel weer stijgen. Wat in het vat zit verzuurd niet zeggen wij thuis altijd.

Jammer dat het kampioenschap al beslist is. De laatste 2 GP’s zullen er wel anders uit gaan zien. Gelukkig is het prijzengeld nog enigszins een drive voor de teams om er nog een race van te maken.

Echt schitterend rubber. En die afwerking met die gaatjes. Prachtig. En o wacht, er staat zelfs Tag Heuer op!

Tja, ik zie het maar als sarcasme…

Neeuuh :wink:

1 like

vreemde tekst in hun advertentie:

Het Tag Heuer model is voorzien van een quartz uurwerk en de kast is ontworpen van staal. Het heren horloge heeft een diameter van 43.00 mm. CAZ101G.FT8030 is getest op een waterdichtheid van 20 ATM. De horlogeband is gemaakt van rubber.Het horloge is ontworpen met een gespsluiting.

Ontworpen van staal?
Wat kwam er uit die test op 20 atm? dat ie zo lek is als een mandje?

2 likes

:yum:
Loze kreet als shampoo die dermatologisch getest is. Zonder uitslag niets zeggend.

3 likes

Net als de kreet: “als beste getest”

die anderen zijn dan minder goed getest?
:slight_frown:

3 likes

Zie em net liggen bij gassan op schiphol: €1115,-
Desondanks besloten niet te speculeren met dit horloge… :neutral_face:

Ik had 'm gelijk meegenomen.

Nu zijn ze even wat voordeliger omdat ze bij Gassan 30 van die dingen zijn vergeten.
Blijft een feit dat de andere bij alle andere juweliers binnen een aantal dagen volledig uitverkocht waren!

Nu even een kleine opleving, straks wordt er gewoon weer 1500 euro voor betaald.

ik heb sinds een paar weken deze hieronder gekocht, Carrera titanium chrono cal.1887

2 likes

Allemaal uitverkocht @ Gassan.

1 like

Mooi. Ja trekt weer bij.

1 like

Ik had de vraag uitstaan voor 3 stuks @ Gassan.
Kreeg n leuke korting, maar niet gehapt helaas.

@Crownguard

Heb jij ze opgekocht? :wink:
Dat je gelijk zakt met je prijs @ mp.nl :wink:

1 like