Nieuwe Longines Hydroconquest 2026 release

Een duiker vergelijken met een gada?

Turqoise, fume of niet, is het kleurtje wat zo goed als elke horloge fabrikant op de markt brengt. Dat maakt ze niet eender.

Denk dat er weinig mensen zijn die in de markt zijn voor een seamaster of PO die dan ook even kijken naar de HC. Dit heeft weinig te maken met de kwaliteiten van beiden.

Hoe dan ook geslaagde editie van de HC in de obligate kleurtjes, de aangsloten FKM band ziet er puik uit, als hier ook een toolles micro adjust sluiting opzit is het een knok-out van Longines die echt heel veel vinkjes achter de HC aan het zetten is.

1 like

Volgens mij gaan ze als warme broodjes over de toonbank. Ik probeer m’n instant gratification behoefte te stillen met de gedachte dat de tweedehands markt snel zal volgen…

4 likes

Idem :sweat_smile: eerst maar gewoon eens passen. In de vluchte al wel snel gezien toen ik bij de AD was en gewoon een voltreffer van Longines :+1:

3 likes

Kijk, daar gaan we al!

https://uhrforum.de/threads/longines-hydroconquest-2026-commonwealth-games-limited-edition-wie-neu.620005/

2 likes

21 likes

Op Uhrforum heb ik de eerste al gezien voor ik dacht €1650

Chrono, Nederlandse advertentie:

Longines HydroConquest
€ 1.695
https://www.chrono24.nl/longines/hydroconquest--id46072843.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR

De mijne zal je niet snel zien in elk geval :star_struck:
Recent plaatje

20 likes

Ik vindt het allemaal veel op elkaar lijken. Ieder merk heeft wel een vergelijkbaar model met wat details anders. Ik wordt er niet echt warm of koud van.
Maar goed, ik ben ook wel barbaar daarin. €2200…
Blijft veel geld

1 like

Veel geld ja, maar voor deze tijd en wat andere merken verlangen, eigenlijk een koopje!

1 like

Ik heb er bijzonder veel plezier mee

27 likes

30 likes

Dit is toch wel mijn favoriete uitvoering, heerlijk kleurtje :heart_eyes:

1 like

Nice. Gefeliciteerd!

1 like

Leukerd hoor.
Ondanks de kleur niet kinderachtig of speels.
Gewoon een kloek ding.

2 likes

Mooie LE, gefeliciteerd

1 like

Zealande heeft al bandjes uitgebracht. Maar inmiddels ook bekend dat de Seamaster banden feilloos passen

1 like

Is er iemand die ik blij kan maken met een Zealande rubber strap voor de Hydroconquest?

Ik kan er 2 voor de prijs van 1 krijgen: de eerste die de gewenste kleur naar me stuurt krijgt hem voor €80 nieuw vanuit mij op de mat gestuurd :smiley:
Nieuwprijs zonder lopende actie = €219 per stuk!

Ik ga zelf voor de groene:

4 likes

Ik vind de verschillende indices wel iets hebben.

Ik kende alleen de 90’s Admiral:

Maar de eerste van eind jaren 60 had het dus ook al, al is het op een andere manier:

3 likes