Nieuwe Longines Ultra-chron

https://www.instagram.com/tv/CeOYKhMKLW5/?igshid=MDJmNzVkMjY=

Morgen om 12:00 wordt er door Longines een nieuwe Ultra-chron onthuld, een duiker met een high-beat uurwerk!

15 likes

Hij is gaaf Dennis! Ik heb de brochure al gezien :sunglasses: Sneakpeek bij de AD :male_detective:t3:‍♂

2 likes

Hoog vintage gehalte of…?

2 likes

Yes. Alleen de maat zag ik zo snel niet staan :relieved:Maar qua looks :ok_hand:t3:

2 likes

Als de L2L maar niet weer richting de 50 mm. gaat en Longines kennende…

4 likes

Als je dit mooi vindt…

Verder zeg ik niets :grimacing:

10 likes

Ze houden van lange lugs ja… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Maar die bestond toch al in begin 70-er jaren ?? Ze spreken over first ever …

1 like

Ik denk dat ze een “echte” duiker bedoelen met een behoorlijke waterdichtheid. Geen 50 meter zoals die ouwe meuk. :grimacing:

2 likes

Of misschien bedoelen ze die bepaalde frequentie. Maar een leuk vooruitzicht morgen :sunglasses: Precies als we gaan lunchen na de eerste sessie van een stukje opleiding morgen :nerd_face:

2 likes

ook bij de Heritage lijn, een Marine National met 3ATM… Enfin, een mooie Legend Diver met high beat zou mooi zijn :grin:

3 likes

En ik neem aan dat de cursusleider snapt dat jij om 11.58 er even uit moet … :pray:

2 likes

Ik ga gunstig zitten :joy:

2 likes
7 likes

En wat vindt je… hij is gaaf toch! Wel stevig qua prijs.

@emveezet ook al gezien :sunglasses:

2 likes

Vind m wel geslaagd, maar voor mij toch liever ‘the real deal’

6 likes

Dus een oud model kast (=dus oud ontwerp), met een ETA die met enkele andere tandwielen naar 36k bph is gebracht.

Dat is allemaal oude koek:

Sorry, wat is de innovatie?

1 like

Lugs zijn deze keer bijzonder kort voor Longines maar case is toch weer 43mm. Wel bijzonder een High-Beat diver. Hoef ik niet bij GS te shoppen.

3 likes

De prijs is stevig ja. Ik vind hem wel gaaf. :blush: :+1:

1 like

Heb je het artikel gelezen?