Fraai. Ook inderdaad beter af te lezen. Maar mist eigenlijk wel dat sportieve van al die subdials. Het is ook nooit goed
Hij is zeer zeker niet verkeerdâŠik begin dit model stiekem steeds meer te waarderen. Prijs is wat mij betreft ook wel fiksâŠmaar goedâŠvoor niets gaat alleenâŠ
Zo gaaf de nieuwe ezm1.1!
Hij is erg mooi, mooier dan de Sinn. Beiden overigens modellen die voor mij nog nieuw zijn. Ik vind de Damasko geslaagder. Er valt nog een hoop te ontdekken voor mij
Ik vind deze chronograaf met centrale seconde en minuten wijzers absoluut top !
Zoveel beter afleesbaar dan een gewone chronograaf met subdials.
Er zit weliswaar geen uren teller bij, maar men kan de bezel gebruiken om het startuur te markeren en voilĂĄ.
Er is nog een variant met zwaardvormige wijzers die ik persoonlijk nĂłg mooier vind.
Ja de DC80 blijft imo ook een geweldig nieuw model.
En voor de kleinere beurs heb je deze voor minder dan 1K, de Pilot A-13A mission timer op quartz, met een perfect verspringende seconden en minuten chrono hand. en een iets rustiger wijzerplaat komt de afleesbaarheid ten goede
Ook ik vind hem ronduit schitterend en inderdaad met de âsword handsâ. Superclean en een in-house uurwerk. De prijs is dan zeer redelijk. Denk niet dat Damasko momenteel zoân hoog kwaliteitscijfer scoort⊠Wie herkent dit?
Mooie Damasko dit.
Eindelijk een horloge dat bij mân auto past:
Ik ben wel fan van zwart icm groen maar voor een horloge zou ik niet zo snel voor die combi gaan.
Wel een heel mooi exemplaar.
Wat bedoel je precies?
Op Baselworld ging door de wandelgangen dat veel uurwerken verkeerd zijn afgesteld en enkele dealers zelfs overwegen ermee te stoppen vanwege dit en andere issues.
Zit ook jij niet in het verkeerde topic?
In de Oorspronkelijke post is een Damasko te zien met die kleurencombi ik denk dat hij daarnaar verwijst
Oh dan heb ik niks gezegd
specifiek de in-house uurwerken?
Daar overvraag je mij. Geen idee.
Is wel een valide punt. Mijn ervaring met de standaard ETA uurwerken die in mijn Damaskoâs zaten is zeer goed te noemen. Super accuraatâŠzelfs meer dan binnen Cosc. (-3 tot +3)
Dus ik vermoed de in-house uurwerkenâŠjammer wel. Nog een verbeterpuntje dus voor Damasko.